וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמריקאים מאמינים שאובמה יהיה הנשיא הבא

לפי סקר מכון גאלופ, 51% חוזים שהמועמד הדמוקרטי ינצח את ג'ון מקיין בבחירות הכלליות בנובמבר. 15% טרם החליטו עבור מי להצביע

רוב האמריקאים מאמינים שהסנאטור הדמוקרטי ברק אובמה ייבחר לנשיא ארצות הברית בבחירות הכלליות בנובמבר. כך עולה מסקר של מכון גאלופ, שממצאיו פורסמו אמש (שני). לפי הסקר, 52% מהנשאלים חוזים, שהמועמד הדמוקרטי יחליף את ג'ורג' בוש בבית הלבן, בעוד רק 41% צופים שהמועמד הרפובליקני ג'ון מקיין יגבר על אובמה.

מקרב בוחרי המפלגה הדמוקרטים, 76% מאמינים שאובמה ינצח בבחירות, ואילו 67% מבוחרי המפלגה הרפובליקנית חוזים שמקיין יהיה הנשיא הבא של ארה"ב. 51% מהבוחרים שמגדירים את עצמם כעצמאיים סבורים שאובמה ינצח, בעוד 41% מעריכים שמקיין יגבר עליו.

באשר לאופן ההצבעה של הנשאלים: 46% מתכוונים להצביע בעד הסנאטור אובמה, בעוד 42% הצהירו כי יבחרו בסנאטור מקיין. הפער בין המועמדים הצטמצם מעט, לאחר שבשבוע שעבר הוא עמד על כ-6-7% לטובתו של אובמה, מספר ימים לאחר שניצח את הילרי קלינטון וזכה במועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות. עם זאת, אובמה שומר על יתרונו לאורך זמן.

עוד עולה מהסקר, כי נשאלים רבים עדיין אינם מוכנים לומר למי הם מתכוונים להצביע. שיעור גבוה מאוד של כ-15% מהנשאלים, טען כי אינו מעדיף מועמד ספציפי, או שאינו מתכוון להצביע עבור מישהו מהם בבחירות.

בתוך כך, הסנאטור אובמה הודיע אמש כי הוא מתכנן לבקר בעירק ובאפגניסטן לפני הבחירות הכלליות בנובמבר. הסנאטור הוסיף, כי הוא מעודד מהירידה בהיקף האלימות בעירק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully