וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "ישראל תקדם פרויקטים כלכליים בגדה"

בפגישה עם קונדוליסה רייס אמר שר הביטחון כי יתמוך בפרוייקטים הפלסטינים. "האחריות הביטחונית באזור עדיין מוטלת על צה"ל"

"ישראל תמשיך בתמיכה ובקידום הפרוייקטים הכלכליים עם הפלסטינים ביהודה ושומרון" - כך אמר שר הביטחון, אהוד ברק, במהלך פגישתו עם מזכירת המדינה האמריקאית, קונדוליסה רייס, וראש הממשלה הפלסטיני, סלאם פיאד, היום (שני) בירושלים.

בפגישתם עסקו השלושה בעיקר בקידום פרוייקטים כלכליים ביהודה ושומרון. נושא נוסף שעלה לדיון היה פעילות כוחות הביטחון הפלסטיניים. שר הביטחון הדגיש כי האחריות הביטחונית העליונה מוטלת על צה"ל. בטרם הפגישה המשולשת, נועדו רייס וברק בארבע עיניים.

אתמול מתחה רייס ביקורת חריפה על המשך הבנייה בהתנחלויות בפגישתה עם שרת החוץ ציפי לבני. בפגישה שקיימה עם ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר ראש הרשות כי הוא דן עם רייס בנושאים שונים, ביניהם מסלול המשא ומתן הישראלי-סורי, וכי הודיע לרייס כי "ההתנחלויות הן המכשול העיקרי במשא ומתן לשלום בין ישראל לפלסטינים".

מזכירת המדינה רייס אמרה כי מה שחשוב הוא ליצור אווירה של אמון בין הצדדים. "לצערי התקבלו החלטות בעלות השפעה שלילית על השלום", אמרה. לדבריה, במהלך המשא ומתן על הפלסטינים והישראלים לדון בהתנחלויות אשר משפיעות על הסדר הקבע. "ריבוי ההתנחלויות היא בעייה שמדאיגה את כל המדינות השכנות ואת מדינות אירופה, ולא רק את הפלסטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully