וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "יש לשחרר חטופים ולא להחליפם"

יו"ר ישראל ביתנו הביע התנגדות לעסקת חילופי שבויים, וקרא לשחררם במבצע צבאי. על המו"מ עם חמאס אמר כי "זו כניעה לטרור"

"עסקת חילופי שבויים אינה גישה נכונה", אמר הבוקר (שני) יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. "יש ניסיון מצטבר, מעסקאות ג'יבריל ושחרור אחמד יאסין, שאנחנו משלמים מחיר גבוה על חילופי שבויים", אמר ליברמן בראיון לקול ישראל. "חייבים להבין שלנהל משא ומתן בצורה של שחרור רוצחים, שיש להם תג מחיר גבוה מאוד תמורת קבלת גופות, זו לא הגישה הנכונה".

"ההתחייבות שלנו לחיילי צה"ל צריכה להיות לשחרר ולא להחליף שבויים", המשיך ליברמן, והסביר כי "כשהלכנו לשחרור כמו במבצע אנטבה המצב רוח של העם היה אחר לגמרי". על ניסיון השחרור הכושל של החייל נחשון וקסמן, אמר ליברמן, "לצערי אין מאה אחוז של הצלחה, אך הגישה חייבת להיות לשחרר ולא להחליף. גם במקרה של גלעד שליט".

ליברמן תקף גם את המשא ומתן המתנהל עם חמאס בתיווך מצרים. "אנחנו מנהלים משא ומתן עם חמאס על כניעה ולא על רגיעה", קבע. "זו כניעה לטרור ולחמאס בניגוד לכל הדרישות שלנו מהקהילה הבינלאומית". לדברי ליברמן, "אנחנו כמו נמר של נייר - רק מאיימים, ואין אחד בישראל שמאמין שתהיה רגיעה ושחמאס יפסיק להבריח נשק ולגייס מחבלים". ליברמן אף כינה את מי שדן עם חמאס ברגיעה בלי גלעד שליט, "נמושה וחסר כל היגיון פוליטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully