וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנה בת"א: היכונו למהפכה הטבעונית

פעילי זכויות בעלי חיים צעדו בת"א כנגד אכילת בשר ודיכוי חיות. "אנו חיים בחברה אלימה ששמה רווח כלכלי מעל כל שיקול מוסרי"

כ-150 פעילי זכויות בעלי חיים קיימו היום (ראשון) צעדת מחאה בתל אביב, לרגל "שבוע המהפכה הטבעונית". המפגינים נשאו שלטים בגנות אכילת בשר וניצול בעלי חיים, שעליהם נכתב בין השאר "רק היום נרצחו מיליון חיות בישראל" ו"הצילו את הכדור". הפעילים מתחילים היום בשבוע של אירועי מחאה במטרה להביא את נושא דיכוי בעלי החיים למודעות הציבור.

כוחות גדולים של משטרה ויס"מ ליוו את המפגינים בצעדתם אל עבר כיכר רבין. בשלב מסוים נעצרה הצעדה בסמוך לסניף של רשת מקדולנדס, שם הביעו הפעילים את מחאתם בפני הנכנסים לסניף. עם זאת, בסופו של דבר לא נרשמו במקום הפרות סדר מיוחדות.

לדברי אחת הפעילות שהשתתפה בהפגנה, "אנו חיים בחברה אלימה ששמה רווח כלכלי מעל כל שיקול מוסרי, חברה אשר הפרה את המאזן האקולוגי וממיטה אסון על הכדור בו אנו חיים ועל יושביו". לדבריה, "איננו יכולים להחזיק בתפיסות המתנגדות לאפליה ולדיכוי ובו זמנית לתמוך בתעשיות המנצלות בני אדם ובעלי-חיים אחרים".

היא הדגישה "היכולת לשנות מציאות זו טמונה בהחלטות הפשוטות והיומיומיות של כל אחת ואחד מאתנו, ובהתמודדות עם הבעיה ברמה האישית ע"י הפסקת הצריכה של מוצרים שהופקו מבשרם ומגופם של בעלי החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully