וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות מצולמת: מתנחלים תוקפים פלסטינים

אחת מבנות משפחת אל נווג’עה תיעדה כיצד מתנחלים רעולי פנים תוקפים באלות את בני משפחתה, שרעו עדר צאן על אדמתם ליד סוסיא

אתר רשמי

(צילום ביתי: באדיבות ארגון "בצלם")

הותרו לפרסום צילומים המתעדים תקיפה של משפחה פלסטינית בידי קבוצת מתנחלים רעולי פנים סמוך להתנחלות סוסיא. אחת מבנות משפחה אל נווג'עה תיעדה כיצד רעולי הפנים תוקפים את משפחתה, שרעו עדר צאן על אדמתם, שמדרום לסוסיא.

בצילומים נראים המתנחלים רעולי הפנים מתקרבים לעבר בני המשפחה מכיוון סוסיא. לאחר מכן אחד מהם מכה באלה את אחד מבני המשפחה. בת המשפחה, שתיעדה את התקיפה הקשה, נאלצה להפסיק את הצילום באמצע כדי להזעיק עזרה.

תוצאות התקיפה היו קשות. אם המשפחה תמאם אל נווג'עה בת ה-58 נפצעה באורח קשה ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה. שני בני המשפחה האחרים, עמראן בן ה-32 וחליל בן ה-60, נפצעו באורח בינוני ופונו לבית החולים בחברון. גורמי ביטחון מסרו כי חקירת האירוע הועברה למחוז ש"י של המשטרה.

אזור רווי באלימות

האירוע כולו צולם במצלמה שקיבלה המשפחה מארגון "בצלם", במסגרת פרויקט לתיעוד התקפות על פלסטינים בשטחים. בבצלם אומרים כי הפרויקט הושק עבר בשנה שעברה בשל ריבוי התקיפות.

דרום הר חברון נחשב על ידי ארגוני שמאל ופלסטינים לאחד האזורים בשטחים הרווים באלימות מתנחלים כלפי האוכלוסיה הפלסטינית. רוב תושבי האזור הפלסטינים הם חקלאים ורועי צאן המתגוררים בכפרים קטנים, שחלקם אף אינם מחוברים לרשת החשמל.

לאחרונה מתלוננים תושבי האזור כי המתנחלים במקום מתנכלים להם על בסיס קבוע ולא מאפשרים להם לעבד את אדמותיהם, זאת במטרה להבריח אותם מהקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully