וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקריאות לצאת למבצע - בגלל הפריימריז"

לדברי שר הביטחון אהוד ברק, ניתן היה לנסות ולהגיע לרגיעה כבר לפני זמן מה, ויש לנסות למצות את כל הדרכים להשיגה

בשל הפריימריז הצפויים במפלגת קדימה, מתלהמים שרי המפלגה בכל הנוגע לפעולה צבאית בעזה. כך אמר היום (שישי) שר הביטחון אהוד ברק, בכינוס של מזכירי סניפים של מפלגת העבודה. בקול ישראל דווח כי ברק שב והצהיר שיש לנסות ולמצות את כל הדרכים כדי להגיע לרגיעה, לפני שמחליטים על יציאה לפעולה צבאית. לדבריו, ניתן היה לנסות להגיע לרגיעה כבר לפני זמן מה.

הבוקר אמר שר התחבורה שאו מופז (קדימה) כי "היינו צריכים לצאת לפעולה כבר ביוני 2007 ואנחנו באיחור של שנה". לדבריו, "עלינו לפעול מול הטרור, מתוך הרתעה. אין שום מדינה ריבונית שהייתה מוכנה שאזרחיה יחיו תחת אש ושהשלטון נתון תחת טרוריסטים. אנחנו צריכים לפעול עד שהם יבקשו ממנו להפסיק. יש לנו את כל התוקף המוסרי ויש לנו את כל הכלים לעשות זאת", דברי מופז.

שלשום קרא גם ח"כ חיים רמון (קדימה) לצאת למצע צבאי ללא דיחוי. לדבריו, "אנחנו לא יכולים להמשיך ולהכיר בשלטון חמאס בעזה, מה שאומר שצריך להביא לקץ שלטונו באמצעים צבאיים. בראיון לגלי צה"ל אמר רמון: "צה"ל יודע כיצד לעשות זאת. אנחנו לא יכולים להמשיך ולחיות עם מדינת חמאסטן, מדינה שאינה חוקית. היתה שם הפיכה צבאית, גם לדברי הרשות, ואין פתרון אחר". כשנשאל רמון על המחיר שעשויה ישראל לשלם ביציאה למבצע צבאי ענה: "המחיר שנשלם אם לא נצא למבצע יהיה גדול יותר. גם אלו שתומכים ברגיעה מודים שהיא רק לחודש חודשיים. בסופו של דבר נצא למבצע בתנאים גרועים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully