וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידעו שיהיה חיסול, אבל לא עשו כלום

המשטרה קיבלה כבר לפני חודשיים מידע מהשב"ס על הכוונה לפגוע בעו"ד יורם חכם. בכיר בקהילת המודיעין במשטרה: "מחדל חמור"

מערכת וואלה!

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

שירות בתי הסוהר קיבל מידע מודיעיני מוקדם על הכוונה לרצוח את עו"ד יורם חכם. לפני חודשיים התקבל מידע מגורם בכלא שיש כוונה להתנקש בחייו של הפרקליט הפלילי המוכר. המידע הועבר לקצינת הקישור בין המשטרה לשב"ס, אך ככל הנראה לא הגיע לידי המשטרה. כך דווח היום (שישי) בגלי צה"ל. בכיר בקהילת המודיעין במשטרה תיאר את האירוע כ"מחדל חמור". בתגובה לפרסום, מסרו במשטרה ובש"ס כי אין בכוונתם להתייחס למידע מודיעיני שמועבר בין הארגונים.

חכם, עורך הדין הפלילי הבכיר, נהרג ביום רביעי בכת פיצוץ רכבו ברחוב יגאל אלון בתל אביב. כתוצאה מהפיצוץ הוא מת במקום. חכם ייצג דמויות מרכזיות בעולם הפשע הישראלי, ושמו נקשר בשתי פרשיות מתוקשרות. באחת מהן הוא פוטר על ידי אסי אבוטבול, ובפרשה אחרת הוא הואשם על ידי איש עסקים כי ניהל רומן עם אשתו וכי גנב ממנו כספים. נכון לעכשיו, צו איסור פורסם הוטל על חקירת החיסול.

למעט חכם, בוצעו עוד שני חיסולים של אישים במערכת המשפט. באפריל 2006 נרצחה עו"ד ענת פלינר בפתח ביתה ברמת השרון. פלינר פתחה את דלת ביתה והופתעה על ידי אלמוני שדקר אותה בבטנה. בנה בן ה-10 הזעיק את מגן דוד אדום, שפינה אותה לבית החולים. תיק החקירה פתוח עד היום. שנתיים קודם לכן נורה למוות ד"ר עדי אזר, שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, בכניסה לביתו ברמת השרון. אזר בן ה-49, נורה שלוש פעמים, על פי החשד, על ידי אסיר העולם רפי נחמני, שנשלח בהוראתו של אסיר העולם יצחק זוזיאשווילי לבצע את החיסול בניסיון להביא לקיצור תקופת מאסרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully