וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מפחיד יותר - טרור לאומני או פלילי?

בשנתיים האחרונות היה לנו שקט יחסי מפיגועים, אבל התוודענו לסוג טרור חדש - חיסולים בחוצות העיר. מה מפחיד יותר? הדעה שלכם

במדינה שבה חיסולי חשבונות בין עבריינים לאור יום כבר אינם אירוע נדיר, נראה שהקווים נחצו, וגם פרקליטיהם כבר לא בטוחים. יורם חכם, עורך הדין פלילי בכיר, התניע אתמול את רכבו בתל אביב. תוך שניות התפוצץ הרכב, וחכם, בן 53, אב ל-4 בנות, נהרג במקום. זהו המקרה השלישי בתוך שנתיים של חיסול אנשי משפט.

באפריל 2006 נרצחה עו"ד ענת פלינר, אם לשניים בת 42, בפתח ביתה ברמת השרון. פלינר פתחה את דלת ביתה והופתעה על ידי אלמוני שדקר אותה בבטנה. תיק הרצח עדיין פתוח. שנתיים קודם לכן נורה למוות ד"ר עדי אזר, שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, בכניסה לביתו ברמת השרון. אזר בן ה-49, נורה שלוש פעמים בראשו, בחזהו ובידו. הוא נרצח, על פי החשד, על ידי אסיר העולם רפי נחמני, שנשלח בהוראתו של אסיר העולם יצחק זוזיאשווילי לבצע את החיסול בניסיון להביא לקיצור תקופת מאסרו.

סגירת חשבונות בין עבריינים לבין עצמם, והתנקשויות במי שלא מוצא חן בעיניהם, בחוצות העיר ולאור יום, הופכים את הרחובות למקום פחות ופחות בטוח עבור עוברי אורח תמימים. אם לפני שנים חשנו מאוימים מהטרור הלאומני, הרי שהיום לא בלתי אפשרי להיקלע לקרב יריות או לפיצוץ, שמקורו בטרור החדש – הטרור הפלילי. גם הוא יכול להתרחש בכל מקום, גם הוא בלתי צפוי, גם הוא לא מתחשב באזרחים חפים מפשע.

האם כיום, בתקופה שקטה יחסית מבחינת פיגועים, זהו הטרור החדש? מה מפחיד יותר – טרור של מחבלים שבאים לזרוע מוות והרס, או טרור של עבריינים חסרי מצפון, שעושים "עסקים" ברחובות העיר באין מפריע? טקבקו לנו את החששות שלכם, הדעה שלכם גם בווידאו.

  • עוד באותו נושא:
  • שאלת היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully