וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: "לצאת ללא דיחוי למבצע צבאי בעזה"

לטענת המשנה לרה"מ, צה"ל יודע כיצד להביא לקץ שלטון חמאס ברצועה. על האולטימטום של ברק: "הוא מעביר את השלטון לליכוד"

"אנחנו לא יכולים להמשיך ולהכיר בשלטון חמאס בעזה, מה שאומר שצריך להביא לקץ שלטונו באמצעים צבאיים". כך אמר הבוקר המשנה לראש הממשלה, השר חיים רמון, לפני הדיון בקבינט על מתווה הרגיעה ברצועה. בראיון לגלי צה"ל אמר רמון: "צה"ל יודע כיצד לעשות זאת. אנחנו לא יכולים להמשיך ולחיות עם מדינת חמאסטן, מדינה שאינה חוקית. היתה שם הפיכה צבאית, גם לדברי הרשות, ואין פתרון אחר".

כשנשאל רמון על המחיר שעשויה ישראל לשלם ביציאה למבצע צבאי ענה: "צה"ל הגדול לא מסוגל להתמודד עם עשרת אלפים לוחמי חמאס עם נשק נחות? בחבל ארץ שאנו שולטים בכל התשתיות שלו? המחיר שנשלם אם לא נצא למבצע יהיה גדול יותר. גם אלו שתומכים ברגיעה מודים שהיא רק לחודש חודשיים. בסופו של דבר נצא למבצע בתנאים גרועים יותר".

לדברי רמון, "הכרה בחמאס כמדינה בעזה משמעותה קץ המשא ומתן עם הפלסטינים. אם אנו מדברים איתם גם אבו מאזן ידבר איתם וגם גורמים נוספים בעולם למרות מאבקנו שלא יכירו בהם".

"לא נחיה עם תכתיבים"

השר רמון התייחס גם לאולטימטום שהציב שר הביטחון אהוד ברק לקדימה, לפיו על המפלגה לקבוע תוך זמן קצר מועד לפריימריז בו יוחלף אהוד אולמרט בראשות קדימה. לדבריו, "ברגע שברק החליט להעמיד אולטימטום לקדימה, הוא מעביר את השלטון לליכוד. התרחיש של ברק לא יקרה בטווחי הזמן עליהם הוא מדבר".

רמון הוסיף: "אף מפלגה לא חיה עם תכתיבים של מפלגה אחרת. העדות של טלנסקי הביאה לעמדתו, אך היא רק בחיתוליה. כל מה שאנחנו מבקשים זה להמתין לחקירה הנגדית. אני מקווה שהעבודה לא תעשה את הטעות הזאת, כי אז נגיע לבחירות בנתונים רעים לשתי המפלגות ונביא את נתניהו לשלטון. הדבר האחרון שישראל צריכה כעת זה בחירות מוקדמות שיביאו לעליית הימין לשלטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully