וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז - מנהיג מוכשר או אדם מופקר?

השר מופז הוא בעל רקורד ביטחוני מרשים, אך אינו מהסס לנצל אותו בציניות לצרכים פוליטיים. האם הוא ראוי להנהגה? טקבקו, גם בווידאו

סגן ראש הממשלה ושר התחבורה שאול מופז (קדימה) איים בסוף השבוע, כי ישראל תתקוף את אירן, אם זו תמשיך לפתח נשק גרעיני. דבריו עוררו ביקורת חריפה בארץ ובעולם, וככל הנראה אף תרמו להזנקת מחיר הנפט ב-8.4%, לשיא של 138.54 דולר לחבית.

לשאול מופז יש רקורד מרשים: הוא היה הרמטכ"ל בזמן מבצע "חומת מגן" בגדה, שתרם להפחתת רמת הטרור כנגד אזרחי ישראל, וקידם רפורמות חשובות בצה"ל. לאחר מכן כיהן כשר הביטחון בממשלת שרון וניצח בהצלחה על ה"התנתקות" מרצועת עזה - מהלך שתוצאותיו אמנם שנויות במחלוקת, אך לא אופן ביצועו.

מצד שני, מאז שנכנס לפוליטיקה, התגלה מופז כאיש ציני, שאינו בוחל באמצעים לקידום מטרותיו הפוליטיות. לאחר שראש הממשלה לשעבר אריאל שרון פירק את הליכוד, החליט מופז להתמודד על ראשות המפלגה מול בנימין נתניהו והצהיר מעל כל במה ש"הליכוד זה הבית", אך כשהתברר לו שסיכוייו לנצח קלושים, ערק לקדימה.

כעת, בניסיון לגבור על יריבתו הפופולרית ציפי לבני ולכבוש את קדימה מידי אהוד אולמרט, הוא לא מהסס לצאת בהצהרות חסרות אחריות על עניינים ביטחוניים רגישים. אז מה דעתכם: שאול מופז הוא מנהיג מוכשר או אדם מופקר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully