וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: 40% מתומכי קלינטון לא יצביעו לאובמה

הילרי צפויה להודיע הערב באופן רשמי על פרישתה מהמירוץ ותמיכתה באובמה. "היא מפעילה לחץ כבד להתמנות למספר שתיים"

הסנטורית הילרי קלינטון צפויה להודיע הערב (שבת) באופן רשמי על פרישתה מהמירוץ ותמיכה בסנטור ברק אובמה כמועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות. בכירים במטה הבחירות של הסנטורית מניו יורק מסרו כי הילרי צפויה לערוך מסיבת עיתונאים בוושינגטון ולהכריז על תמיכה ביריבה לשעבר. לדבריהם, קלינטון מפעילה במקביל לחץ כבד על אובמה להתמנות להתמודד לצידו בבחירות הכלליות כמספר שתיים.

בתוך כך, רשת CNN פרסמה סקר לפיו רק 60% מתומכיה של קלינטון יצביעו בוודאות לאובמה בבחירות הכלליות. לפי הסקר, 17% מתומכיה של קלינטון אמרו כי יצביעו עבור המועמד הרפובליקני ג'ון מקיין, ואילו 22% אמרו כי הם לא יצביעו כלל בבחירות.

ניתוח הסקר מעלה כי רוב הנשאלים שאמרו כי לא יצביעו עבור אובמה הם גברים לבנים בני המעמד הבינוני, המתגוררים בדרום ארה"ב או במערב התיכון. בכירים במפלגה הדמוקרטית הביעו תקווה כי קלינטון תתגייס לטובת אובמה ותשכנע את תומכיה להצביע עבורו בבחירות.

אובמה מצדו עדיין נמנע מלומר את מי ימנה לסגן הנשיא. אתמול אמנם נפגשו מקורבים לאובמה ולקלינטון, אולם בשני המטות הכחישו כי הם דנו במינויה של קלינטון למספר שתיים. אובמה אמר לפני יומיים כי הוא "לא ממהר לבחור לבחור סגן נשיא". לדבריו, ""זאת החלטה חשובה מדי כדי להתקבל בחופזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully