וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקיין: "להעביר את שגרירות ארה"ב לי-ם"

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב הוסיף כי "על ירושלים להיות בלתי מחולקת". הוא אמר את הדברים בתגובה על התבטאויות בנושא מצד יריבו הדמוקרטי. "אובמה משנה את עמדותיו"

"עלינו להעביר את השגרירות האמריקאית מתל אביב לירושלים, לפני שמשהו יקרה", כך לפי ג'ון מקיין, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, בבקשו להבהיר את מחויבתו לעיר. מקיין הוסיף כי "על ירושלים להיות בלתי מחולקת, ירושלים היא הבירה".

מקיין פרש את עמדתו בנושא ירושלים בתגובה על התבטאותו של יריבו הדמוקרטי ברק אובמה בשדולה היהודית איפא"ק. אובמה טען שם כי "ירושלים תישאר בירתה של ישראל ועליה להישאר בלתי מחולקת". בניו יורק טיימס דווח, כי הצהרה זו זכתה לביקורת נוקבת בעולם הערבי, ובכלל זה עיתון בכווית שכינה אותה "סטירה לחי לערבים".

לאחר האמירה, ובעקבות הביקורת, ניסו עוזריו ויועציו של אובמה למתן את ההתבטאות והסבירו כי יהיה קשה לשמור ולהשיג את שלמות ירושלים. בעקבות התבטאויות אלו, הואשם הפעם אובמה בנסיגה מעמדותיו וספג ביקורת מצד קבוצות יהודיות שונות.

מקיין, שתוקף את אובמה בטענה שהוא חסר ניסיון ולא עקבי בעמדותיו, אמר בתגובה: "אינני יכול להגיב על כל התבטאות של הסנטור ברק אובמה, משום שסביר להניח שעמדתו תשתנה". לדבריו, "כך היה בנושא השיחות עם אחמדינג'ד ועם דיקטטורים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully