וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מצעד הגאווה יהיה הפעם צנוע במיוחד?

נציג ש"ס בעיריית תל אביב: "העירייה הבהירה לרקדנים שבשום אופן אסור להם להתערטל ולהשתמש באביזרים פרובוקטיביים"

"מצעד הגאווה צפוי להיות צנוע במיוחד", כך אמר הערב (חמישי) חבר מועצת עיריית תל אביב מטעם ש"ס דורון לוי. לדבריו, משטרת ישראל התחייבה שמצעד הגאווה שצפוי להתקיים מחר בתל אביב יהיה צנוע."קיבלנו תשובה מהמשנה ליועץ המשפטי של העירייה, גבי פריאל, וממפכ"ל המשטרה כי תהיה התחייבות מכל מי שאמור להופיע, שלא לפגוע בכבוד האדם ולשמור על ההוראות".

לדבריו, "הובהר לרקדנים שבשום אופן אסור להם להתערטל ולנהוג באופן בלתי חוקי, כלומר להשתמש באביזרים פרובוקטיביים שעלולים לפגוע בכבוד הציבור".

אתמול הגיש לוי תלונה במשטרת תל אביב נגד העירייה, בגין "עבירה על חוק הצגת תועבה בחוצות העיר", זאת בניסיון למנוע את קיומו של מצעד הגאווה בעיר שצפוי להתקיים מחר.
"העירייה מארגנת, מפיקה ומתקצבת את המצעד, ואנחנו טוענים שהיא עוברת על חוק העונשין של הצגת תועבה שדינו מאסר שלוש שנים", אמר לוי לוואלה! חדשות. "התלונה גם מתבססת על כך שכל אירוע כזה מחייב את משטרת ישראל לאשר את האירוע, אבל עדיין לא קיבלתי את מסמכי האישור.

איתי פנקס, חבר מועצת העיר מטעם מרצ, אמר בתגובה כי "הניסיון הפתטי למנוע את המצעד הוא התועבה האמיתית. מצעד הגאווה הוא סמל השפיות והסובלנות שמאפיינת את תל אביב-יפו כעיר דמוקרטית וחופשית, ועל הממסד החרדי להבין זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully