וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר: שלושה הרוגים בשתי תאונות

עוד ארבעה בני אדם נפצעו באורח בינוני עד קשה בתאונה בצומת הכניסה לבסיס בית גוברין. אתמול נהרגה פעוטה מפגיעת רכב ברמת חובב. דודה חשוד בדריסתה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

שני בני אדם נהרגו ועוד ארבעה נפצעו באורח בינוני עד קשה בתאונת דרכים חזיתית שאירעה הבוקר (חמישי) בצומת הכניסה לבסיס בית גוברין. אחד הפצועים פונה במצב קשה במסוק.

מתנדב זק"א משה זיידל סיפר לוואלה! חדשות כי ההתנגשות אירעה בין שני כלי רכב פרטיים מסוג "פיאט" ו"רנו". לדבריו, חזיתות המכוניות בצד בו ישבו הנהגים היו מרוסקות. "מדובר בתאונה קשה, אנשים שיצאו לעבודה ולא חזרו. אחד המקרים הרבים שאנו רואים וחווים לצערנו הרב", סיכם זיידל. הוא העריך כי התאונה נגרמה לאחר שאחד הנהגים ניסה לחצות קו הפרדה לבן רצוף.

אדם נוסף נהרג הבוקר בתאונת דרכים בכביש 39. רכבו של האיש התהפך מסיבה לא ברורה בסמוך לקיבוץ צובה. צוות מד"א קבע את מותו. חוקרי המשטרה בודקים את נסיבות האירוע.

אתמול נהרגה פעוטה בת שנתיים מפגיעת רכב באזור רמת חובב. ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום הגיעה למקום ומצאה את הפעוטה ללא רוח חיים. מהמשטרה נמסר, כי דודה של הפעוטה נעצר בחשד כי דרס בשוגג את הפעוטה. הוא הודה במעשה ושחזר את האירוע. חקירת התאונה נמשכת.

דובר המחוז הדרומי של מד"א, שי אלזמי, סיפר לוואלה! חדשות, כי הפעוטה הוסעה ברכב פרטי לנקודת מפגש, אך לצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully