וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצוע קשה בתאונת דרכים בבאר שבע

מחקירה ראשונית עולה, כי נהג הרכב איבד שליטה ופגע בעמוד. בתאונה נפצעו 2 נוספים באורח בינוני. במשטרה חושדים כי הנהג היה שיכור

אדם אחד נפצע באורח קשה ושניים נוספים באורח בינוני בתאונת דרכים שהתרחשה לפנות בוקר (שבת) בבאר שבע. מחקירה ראשונית עולה, כי סמוך לשעה חמש בבוקר נסע נהג הרכב בדרך חברון בעיר, כשברכב שני נוסעים נוספים. במהלך הנסיעה איבד הנהג שליטה על רכבו מסיבה לא ברורה ופגע בעמוד תאורה.

צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום פינה את שלושת הפצועים לבית החולים "סורוקה" בעיר. נסיבות התאונה נחקרות. במשטרה עולה החשד כי הנהג היה בגילופין ונהג במהירות מופרזת.

אתמול בערב נפצע צעיר בן 21 באורח אנוש וצעירה בת 25 נפצעה באורח בינוני לאחר שמכונית פגעה בהם סמוך לתחנה המרכזית בחיפה. מחקירה ראשונית עולה כי השניים, המשרתים בספינה של חיל הים הצרפתי העוגנת בחיפה, חצו מעבר חצייה באור אדום. הצעיר נפצע בראשו ונשקפת סכנה לחייו והצעירה נפצעה ברגליה.הם פונו לבית החולים "רמב"ם" בחיפה. הנהג הפוגע עוכב לחקירה על ידי המשטרה.

אתמול לפנות בוקר נהרגו מוסטפא אבו חמיד בן 32 מחיפה שרשיונו נשלל וחברו מוסטפא שחאדה בן 30 מכבול, בתאונת דרכים בין מכונית פרטית למשאית סמוך לצומת לב המפרץ. שני הנוסעים ברכב הפרטי נשרפו למוות. מחקירה של התאונה עולה כי שתי מכוניות התנגשו ומשאית שנסעה אחריהן פגעה בחוזקה באחת המכוניות. מוקדם יותר, רוכב אופניים כבן 60 נפצע קשה מפגיעת מכונית במחלף לטרון לכיוון תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully