וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט לחוקריו: "הטעיתם אותי בזדון"

מתמליל החקירה של ראש הממשלה שנחשף בערוץ 10, עולה כי אולמרט תקף בחריפות את חוקריו: "אתם מנהלים נגדי קרב תקשורתי, בניגוד לנורמות במדינה דמוקרטית"

ראש הממשלה אהוד אולמרט התעמת עם חוקריו בזמן חקירתו האחרונה לפני כשבוע, כך עולה מתמליל החקירה שפורסם הערב (שישי) בערוץ 10. מהתמליל עולה כי כבר בתחילת החקירה נזף אולמרט בחוקריו ואמר להם כי "מה שקורה בימים האחרונים הוא בלתי נסבל. אתם מפמפמים את התקשורת ומנהלים קרב תקשורתי נגדי, בניגוד לכל הנורמות במדדינה דמוקרטית". אולמרט הטיח עוד בחוקריו: "הטעתם אותי בזדון".

אולמרט גם עמד על כך שכל תשובותיו יירשמו ויתועדו למורת רוחם של החוקרים שביקשו להמשיך בחקירה לה הוקצתה שעה אחת. תת ניצב שלומי אילון, שעומד בראש צוות החקירה אמר לאולמרט כי "בקצב הזה לא נספיק כלום" והציע לתמלל את הדברים לאחר החקירה ולהשאיר עותק לאולמרט. ראש הממשלה דחה את ההצעה ואמר כי הוא יכתוב בפירוט את השאלות והתשובות.

במהלך החקירה אולמרט גם ניסה ליישב את הסתירות שהתגלו בעדותו בנוגע לקבלת מעטפות המזומנים מאיש העסקים משה טלנסקי. לדבריו, "אם הייתם שואלים אותי אם קיבלתי במספר הזדמנויות כיסוי כספי על על הוצאות באירועים ציבוריים בהם נכחתי, הייתי משיב לכם בחיוב". אולמרט גם סתר עדותו של עד המפתח בחקירה, עו"ד אורי מסר, ואמר כי אין הוא לא ידע על הכספים שהוא כביכול החזיק עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully