וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זליכה: "רה"מ לא ישאר במשרדו זמן רב"

החשב הכללי לשעבר במשרד האוצר מתח ביקורת על אולמרט וראשי האוצר: "מקבלים החלטת הרות גורל מבלי שהם בקיאים בנושא"

"אהוד אולמרט הכריז שמשרד ראש הממשלה הוא מקום העבודה שלו אבל אני מקווה ומאמין שלא לעוד הרבה זמן". כך אמר היום החשב הכללי לשעבר באוצר ד"ר ירון זליכה בדברים שנשא במכללה האקדמית נתניה, בכנס נתניה הראשון לחוקרים צעירים במנהל עסקים.

זליכה הגיש בשנה שעברה תלונה נגד אולמרט למבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, בטענה שהטה את המכרז למכירת בנק לאומי לטובת כמה מידידיו. המשטרה המליצה לסגור את התיק, הפרקליטות טרם קיבלה החלטה, אך היום הכריז אולמרט כי כפי שטענות זליכה כנגדו נגנזו כך תיגנז עדותו של איש העסקים מוריס טלנסקי. זליכה הגיב על דברים אלה של אולמרט במילים "דבריו של אולמרט מעידים עליו, לא עלי".

זליכה תקף בחריפות את אולמרט על הדרך בה הוא מנהל את המדינה וטען כי ראש הממשלה הכריז כי יפעל לשנות את שיטות הניהול של המגזר הציבורי אך בפועל לא עשה דבר וגרם בכך להגדלת השחיתות והעוני במדינה.

זליכה גם מתח ביקורת על ראשי האוצר שלטענתו מקבלים החלטות ללא הבנה וללא ניסיון אמיתי. "חלק מראשי האוצר סיימו בסך הכל קורסים במבוא למקרו כלכלה ומקבלים החלטת הרות גורל מבלי שהם בקיאים בנושא", טען זליכה, "האם מי שאולי יעמוד למשפט על החזקת מעטפות כסף יסכים שיגן עליו עו"ד שעשה רק קורסי מבוא במשפט?". זליכה טען גם כי אגף המחקר באוצר הוא סרח עודף במשרד, וכי הוא עוסק במחקרים בסיסיים בלבד מיוזמתו שלו ובלי קשר למדיניות המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully