וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש להקים ממשלה חלופית בראשות קדימה"

שר הביטחון ויו"ר העבודה זכה לגיבוי שרי העבודה כשאמר ש"אין מנוס מהליכה לבחירות". לדבריו, סביר שבחירות יתקיימו בשנה הקרובה

"נראה שאין מנוס מהליכה לבחירות" - כך אמר היום (חמישי) שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, בישיבת שרי המפלגה. הישיבה עסקה בהצהרתו של ברק אתמול, לפיה ראש הממשלה אהוד אולמרט צריך לפרוש מתפקידו בשל החקירה נגדו בפרשת מעטפות הכסף. אם לא יעשה כן, אמר ברק, מפלגת העבודה תפעל להקדמת הבחירות.

ב"הארץ" דווח כי ברק אמר ש"למען היציבות השלטונית צריך להקים ממשלה חלופית בראשות אחד מחברי קדימה, אבל סביר כי במהלך השנה הקרובה יהיו בחירות לכנסת".

שרי העבודה העניקו גיבוי נרחב לדרישה שהעלה אתמול ברק. מזכ"ל המפלגה, איתן כבל, אמר בראיון לגלי צה"ל כי "ברק קיבל גיבוי מקיר אל קיר מכל שרי המפלגה. מבחינתנו האמירה אתמול היתה ברורה".

שר הפנים מאיר שטרית (קדימה) אמר היום בראיון לקול ישראל כי "הדבר האחרון שברק רוצה זה בחירות. אם יהיו בחירות עכשיו, מפלגת העבודה תתרסק לחלוטין". לדבריו, "היינו באותו מצב בווינוגרד, וראינו מה קרה. אלו דיבורים בעלמא. אם בן אדם רוצה שיקרה משהו, הוא צריך להציב דרישות, ולאיים לפרוש ואם הן לא ימולאו".

מי יפרוש ראשון

אמש אמר שר התשתיות בנימין (פואד) בן אליעזר לפעילי מפלגת העבודה במחוז תל אביב: "תתחילו להכין את הרשימות, אנחנו הולכים לבחירות". בן אליעזר אמר כי "אולי ייקח עוד חודשיים, אולי ייקח כמה חודשים יותר, אבל אנחנו הולכים לבחירות".

יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, הודיע היום כי במהלך השבוע הבא תתכנס מועצת חכמי התורה של המפלגה לדון במשבר הקצבאות. כזכור, ישי אמר לאחרונה לא פעם כי ש"ס תפרוש מהממשלה במידה שמשבר קצבאות הילדים לא ייפתר. במערכת הפוליטית העריכו אמש כי כעת מתפתחת תחרות סמויה בין מפלגת העבודה לש"ס מי מביניהן תפרוש ראשונה מהקואליציה בראשות אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully