וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת רה"מ לעדות טלנסקי - בימים הקרובים

אולמרט קיים הלילה שיחות עם שרים וח"כים ואמר להם כי בימים הקרובים יציג את גרסתו לעדותו של טלנסקי. "חלק מדברי טלנסקי לא היו ולא נבראו"

ראש הממשלה אהוד אולמרט קיים הלילה שיחות עם מספר שרים וחברי כנסת ממפלגתו ואמר להם כי הוא מתכוון בימים הקרובים להציג את גרסתו לדברים שעלו בעדותו המוקדמת של איש העסקים היהודי משה טלנסקי. טלנסקי אמר בין היתר בעדותו כי נהג להביא לאולמרט מעטפות רבות עם כסף מזומן בשווי כולל של 150 אלף דולר. בגלי צה"ל דווח, כי בשיחות שקיים אמר אולמרט כי חלק מהדברים שאמר טלנסקי בעדותו לא היו ולא נבראו.

מוקדם יותר, הגיב ראש הממשלה על הקריאה במערכת הפוליטית שיצא לנבצרות או יגיש את התפטרותו ואמר כי הוא אינו מתכוון להתפטר. במהלך פגישה עם שבעת ראשי הרשויות בעוטף עזה אמר אולמרט כי "החקירה הנוכחית אינה קלה לי ולמשפחתי. אנו, כאנשי ציבור, עלולים להיכנס לסיטואציה של חקירה. תארו לכם שכל איש ציבור שנחקר היה עוזב את תפקידו, אין לי כל כוונה להתפטר".

"לאור המצב שנוצר וכובד האתגרים שבפני מדינת ישראל, חמאס, חיזבאללה, סוריה ואירן, החיילים השבויים והתהליך המדיני, אני לא חושב שראש הממשלה יכול לנהל במקביל את הממשלה וגם לטפל בנושא האישי שלו. לפיכך, משיקולים של טובת המדינה ושל הנורמה הראויה, אני חושב שראש הממשלה חייב לנתק את עצמו מהניהול היומיומי של הממשלה. הוא יכול לעשות זאת בכל אחת מהדרכים הפתוחות לפניו: השעיה, חופשה, התפטרות או נבצרות, לא אנחנו נקבע". כך אמר אתמול שר הביטחון אהוד ברק, במסיבת עיתונאים שכינס, בשל עדותו של איש העסקים מוריס טלנסקי בשל בפרשת מעטפות הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully