וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראש הממשלה לא מתכוון להתפטר"

יועצו של אולמרט אמר את הדברים בעקבות כוונתו של ברק לכנס בצהרים מסיבת עיתונאים, בה עשוי לדרוש מרה"מ להודיע על נבצרות או להתפטר

טל זילברשטיין, יועצו האסטרטגי של ראש הממשלה אהוד אולמרט, שב ואמר הבוקר (רביעי) כי אין בכוונת ראש הממשלה להתפטר מתפקידו, כי בכך תהיה משום הודאה בחשדות נגדו. זילברשטיין אמר את הדברים בראיון לגלי צה"ל, בעקבות כוונתו של שר הביטחון אהוד ברק לכנס בצהרים מסיבת עיתונאים, בה הוא עשוי לדרוש מאולמרט להודיע על נבצרות או להתפטר, בשל החשדות נגדו בפרשת מעטפות הכסף.

לטענת זילברשטיין, "אולמרט נחרץ בדעתו לכהן כראש ממשלה. אני אומר זאת על סמך שיחה איתו לפני זמן ממש לא רב. אין לו שום כוונה לא להכריז על נבצרות ולא להודיע על שום דבר, לא בשלב הזה ולא כל עוד הוא עומד להוכיח את חפותו".

שר התשתיות בנימין בן אליעזר (עבודה) רמז כי מפלגת "קדימה" צריכה להחליף את ראש הממשלה אהוד אולמרט העומד בראשה בעקבות עדותו של טלנסקי. בראיון לקול ישראל אמר בן אליעזר כי "קדימה" צריכה לעשות חשבון נפש ולקבל החלטות קשות, וכי ראש ממשלה בישראל צריך להיות פנוי כולו לעסוק בבעיות המדינה ולא בעניינים אחרים. השר הודיע כי הוא אינו תומך בהקדמת הבחירות בשל המצב הביטחוני.

בן אליעזר אמר שהוא בטוח שאהוד ברק יאמר דברים ברורים במסיבת העיתונאים שיכנס היום. הוא הוסיף שעדות טלנסקי יצרה בעיה ציבורית חמורה, וכי ראש הממשלה חייב לתת הסברים לעם.

רה"מ לא מתרגש

טלנסקי העיד אתמול בבית המשפט המחוזי בירושלים וטען כי העביר לאולמרט מעטפות מזומנים במספר רב של הזדמנויות במהלך השנים האחרונות. טלנסקי גם אמר כי מימן עבור ראש הממשלה חופשות פרטיות בארצות הברית ובאיטליה.

עו"ד נבות תל צור, פרקליטו של אולמרט, אמר בתגובה לעדותו של טלנסקי כי "כל ניסיון להפוך את ההתנהלות של אולמרט לפלילית אינה במקומה. גם טלנסקי אמר שלא הייתה לא כוונה לקבל דבר בתמורה. ברור שראש הממשלה לא חושש שהוא עשה משהו לא תקין והוא משתף פעולה עם החוקרים". עו"ד תל צור הוסיף כי "יתכן שצריך לבחון את ההתנהלות הציבורית של הפוליטיקאים במדינת ישראל".

עם חשיפת החשדות נגד אולמרט לפני כשלושה שבועות, הכחיש ראש הממשלה את החשדות נגדו ואמר כי יתפטר מתפקידו רק לאחר שיוגש נגדו כתב אישום. מקורביו של ראש הממשלה אמרו כי "הוא אינו מתרגש מעדותו של טלנסקי, ובכוונת פרקליטיו לערער את אמיתותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully