וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנשיא בוש שיקר לאמריקאים במלחמת עירק"

יועצו לשעבר של נשיא ארה"ב פרסם ספר זיכרונות, בו הוא מותח ביקורת חריפה על התנהלות ממשל בוש בעירק ולאחר הסופה קתרינה

מזכיר העיתונות של הבית הלבן לשעבר, סקוט מקללן, טוען בספר חדש כי נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש לא היה כנה כלפי הציבור האמריקאי בכל הקשור למלחמה בעירק, וכי שינה באופן חד את המדיניות שלו. כך מדווח אתר אינטרנט אמריקאי בשם "פוליטיקו".

בספר הזיכרונות מתקופת כהונתו, שייצא לאור בשבוע הבא, כותב מקללן כי בוש הסתמך על תעמולה זולה כדי למכור את המלחמה לאמריקאים וכי העיתונאים שסיקרו את הממשל לא הקשו עליו מספיק.

בהתייחסו להתנהלות הממשל בעקבות סופת ההוריקן "קתרינה", שפגעה קשות בניו אורלינס, טוען מקללן כי "הבית הלבן ביזבז את השבוע הראשון לאסון בהכחשה לממדי האסון האמיתיים".
מקללן מאשים את יועצו הבכיר של בוש קארל רוב בכך שנתן לו להבין את ממדי האסון רק בטיסה מעל שמי ניו אורלינס במטוס ה"אייר פורס 1". "אחד מהאסונות החמורים ביותר שידעה המדינה שלנו, הפך לאסון הגדול ביותר בכהונת בוש. קתרינה והתגובה הכושלת של הממשל במידה רבה הגדירו את כהונת בוש השניה", כתב.

ספר הזיכרונות, בן 341 העמודים, נקרא "מה קרה בתוך הבית הלבן של בוש ותרבות ההטעיה של וושינגטון". הוא מותח ביקורת חריפה בהרבה ממה שציפו בבית הלבן מעוזרו לשעבר של בוש. עד כה עדיין לא התקבלה תגובה מהבית הלבן. מקללן, במקור ממדינתו של בוש (טקסס) כיהן בתפקיד בין השנים 2003 ל-2006. הוא נחשב למקורב לבוש ולדבריו, הוא עדיין מעריץ שלו. לטענתו בוש הולך שולל במשך כל כהונתו על ידי יועציו הבכירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully