וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן העדות של טלנסקי: אולמרט הפליג

ראש הממשלה הציג אווירה של עסקים כרגיל וביקר בבסיס חיל הים בצפון הארץ. מקורביו: "הוא לא מתרגש מעדות טלנסקי"

ראש הממשלה אהוד אולמרט ערך היום (שלישי) ביקור בבסיסי חיל הים בצפון הארץ. במהלך הביקור, שנערך בזמן עדותו של איש העסקים משה טלנסקי, אולמרט ניסה לשדר אווירה של "עסקים כרגיל" ולא התייחס כלל לחשדות נגדו. אולמרט הפליג בין השאר בספינת טילים, ביקר בצוללת וצפה בתרגיל של הקומנדו הימי.

במהלך הביקור, אולמרט קיבל סקירות על על כלי השיט השונים בחיל, והסברים על שילוב הטכנולוגיה בחיל. כמו כן, אולמרט שוחח עם חיילים ומפקדים במקום. לביקור התלוו גם סגן שר הביטחון מתן וילנאי, הרמטכ"ל גבי אשכנזי ומפקד חיל הים אלוף אלי מרום (צי'יני).

אולמרט אמר בתום הסיור כי "יש לנו חיל ים מקצועי לעילא ולעילא אשר הפך ברבות הימים לחיל חשוב ביותר במערך ההגנה על מדינת ישראל. לוחמי החיל משלבים יכולות ורסטיליות בים, אבל גם ביבשה ואפילו באוויר. אני אישית מכיר חלק ניכר מן הפעילות המיוחדת שבה מעורב החיל ואני מלא הערכה ליכולת ולביצועים. באתי לכאן היום כדי להגיד לכם תודה".

בתוך כך, מקורבים לראש הממשלה אמרו כי "אולמרט לא התרגש מעדותו של טלנסקי". בגלי צה"ל דווח, כי לדבריהם, "נפלו הרבה אי דיוקים בעדות ובכוונת פרקליטיו של אולמרט לערער את עדותו של טלנסקי בחקירה הנגדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully