וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "סוריה תמשיך להיאבק בישראל"

נשיא אירן אמר לשר ההגנה הסורי במהלך ביקורו בטהרן, כי הוא "בטוח שסוריה לא תיטוש את החזית נגד הציוניים"

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד אמר היום (שני) כי הוא בטוח שסוריה, בעלת בריתה הקרובה של אירן, תמשיך במאבק נגד ישראל, על אף הכרזתה על חידוש המשא ומתן לשלום בין שתי המדינות. כך דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית.

"אני בטוח שההנהגה הסורית תנהל את המצב בתבונה ולא תיטוש את החזית עד שיוסרו האיומים הציוניים", כך אמר אחמדינג'ד לשר ההגנה הסורי, חסן טורקמני, העושה בימים אלה בטהרן. אחמדינג'ד הוסיף כי "עד כה לשיתוף הפעולה בין אירן לסוריה בתחומים שונים היו תוצאות חיוביות בעבור שני הצדדים. קשרי ההגנה בינינו צריכים להתרחב ככל הניתן".

ביקורו של טורקמני הוא ביקורו הראשון של בכיר סורי במדינה מאז שישראל וסוריה הכריזו בשבוע שעבר כי הן חידשו את המשא ומתן ביניהן בתיווכה של טורקיה. טורקמני נועד אתמול עם עמיתו האירני, מוסטפא מוחמד נג'אר, שהדגיש את חשיבות "הביטחון הקולקטיבי". הברית בין אירן וסוריה חוזקה על ידי חתימה על הסכם שיתוף פעולה צבאי ב-2006.

לאחר סבב השיחות האינטנסיבי עם נג'אר, אמר טורקמני כי "שיתוף הפעולה בינינו מבוסס על ברית אסטרטגית ואחדות כנגד איומים משותפים. יכולה להיות לנו חזית משותפת נגד איומי ישראל". על פי דיווחי סכנות הידיעות הפרסית "פארס", נג'אר הוסיף כי "שיתוף הפעולה שלנו עם האירנים נגד האיומים הישראליים איננו סודי ואנחנו מקיימים התייעצויות על בסיס קבוע בנושא זה עם ידידינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully