וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב דרס למוות את בתו בת השנתיים וחצי

מחקירה ראשונית עולה כי הפעוטה נפגעה ממשאית בה נהג אביה, סמוך לביתם בשגב שלום בנגב. האב הבחין בגופת הבת רק לאחר ששב לביתו. הרוג נוסף בתאונה בכביש 6

ילדה בת שנתיים נהרגה הבוקר (שני) מפגיעת משאית ביישוב הבדואי שגב שלום בנגב. צוות של "מגן דוד אדום" הוזעק למקום וקבע את מותה של הילדה.

מחקירה ראשונית עולה כי האב, העובד כנהג משאית חלוקה, יצא מחניית ביתו סמוך לשעה 7:45 ופגע בבתו, מבלי שהבחין בכך. זמן קצר לאחר מכן הוא נקרא לשוב לביתו על ידי בני משפחתו והבחין בגופת בתו. בוחני התנועה של מרחב הנגב ממשיכים בחקירת המקרה.

במקביל, אדם אחד נהרג הבוקר בתאונה בין משאית לרכב פרטי בכביש 6 לכיוון צפון, סמוך למחלף בקה אל ע'רביה. ככל הנראה המשאית פגעה ברכב והביאה להתהפכותו. כתוצאה מההתהפכות עלה עלה הרכב באש, והנהג נלכד בתוכו. מ"מגן דוד אדום" נמסר כי לא ניתן לזהות את הגופה כתוצאה מהשריפה ברכב.

אתמול נהרגו ארבעה בני אדם ושניים נוספים נפצעו באורח קשה בתאונת דרכים קשה בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 443 לכיוון כביש 1, סמוך למתקן אדם, בין מודיעין ללוד. מחקירת התאונה עולה, כי הרכב הפרטי סטה מסיבה לא ברורה מנתיבו, עלה על אי תנועה והתנגש חזיתית באוטובוס שנסע בנתיב הנגדי ולא הצליח לבלום. מהמשטרה נמסר, כי נוסעי הרכב הפרטי שנהרגו הם שוהים בלתי חוקיים בישראל, פלסטינים תושבי ג'נין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully