וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 8 הרוגים בטורנדו באיווה ומינסוטה

מספר סופות טורנדו היכו בעיירות קטנות במדינות הצפוניות, וגרמו להרס רב. לפחות תשעה בני אדם נפצעו קשה ובתים רבים נהרסו

שמונה בני אדם נהרגו הלילה (שני) בסופות טורנדו שהכתה במדינות איווה ומינסוטה בארצות הברית. איווה נפגעה קשה יותר מהסופות, ושבעה מתושביה נהרגו. ברשת ה-CNN דווח כי פעוט אחד נהרג במינסוטה.

הטורנדו גרם להרס רב בכמה עיירות קטנות וקהילות מבודדות באזור. לדברי טורי פרייס, דוברו של מושל איווה צ'ט קולבר, הטורנדו הכה לראשונה בעיירה פארקסבורג, שם נהרגו חמישה תושבים בסופה. אז נע הטורנדו מזרחה לניו הרטפורד, שם נהרגו עוד שני תושבים.

אזרחים העוקבים אחרי סופות דיווחו גם על טורנדו בדאנקרטון, 65 קילומטר מזרחית לפארקסבורג. לדברי עדי ראיה, הטורנדו שם גרם גם הוא להרס רב, ורוחות עזות במהירות 40 קמ"ש העיפו שברים למרחק רב. "כל דיווח שמגיע אלינו מלמד על נזק והרס רב בקהילות הללו, ואני מתכוון לבקר בכל אזור שנפגע בקרוב מאוד", אמר מושל איווה, שהכריז על האיזורים שנפגעו "אזורי אסון".

סופה דומה פגעה גם במדינת מינסוטה הסמוכה, שם נהרג פעוט כבן שנתיים ותשעה בני אדם נפצעו באורח בינוני-קשה. בין הפצועים ילד נוסף. הטורנדו פגע בעיירה הוגו, כ-40 ק"מ מ"הערים התאומות", מיניאפוליס וסיינט פול. ראש העיר הוגו מייק אריקסון אמר כי כחמישים בתים נהרסו לחלוטין בסופה, וכ-150 בתים נפגעו. גם מושל מינסוטה טים פוולנטי מתכנן להפגש עם הרשויות המקומיות היום ולערוך סיור באזורים שנפגעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully