וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקחתי את אולמרט למועדון מפוקפק מאוד"

נהגו של טלנסקי בתקופה בה אולמרט כיהן כראש עיריית ירושלים, טען בראיון כי נהג להעביר מזומנים ממיליונרים שונים לרה"מ

אבי שרמן, העד המרכזי בפרשת השוחד בה חשוד ראש הממשלה אהוד אולמרט, ושימש כנהגו של אולמרט בביקוריו בניו יורק בהיותו ראש עיריית ירושלים, הודה בראיון לערוץ 10 כי העיד שהעביר מעטפות ובהן כסף מזומן בדולרים ממיליונרים שונים לאולמרט. שרמן עבד כנהג הלימוזינה של טלנסקי בתקופה בה אולמרט כיהן כראש עיריית ירושלים.

שרמן סיפר: "לקחתי את אולמרט ל'אטלנטיק סיטי' ולאיזה מועדון מפוקפק מאוד. בכמה ביקורים בארה"ב הוא היה אומר לי: "גש למשרדו של טלנסקי, יש שם מעטפה. היו פעמים שהייתי עולה למעלה כי המזכירה לא היתה. הייתי מקבל מעטפות כסף. הוא ביקש ממני לעשות את זה מספר פעמים, לא זוכר כמה".

לטענת שרמן, "גם מדניאל אברמס אספתי מעטפות כסף בשני מקרים, פעם אחת מביתו ובפעם אחרת ממשרדו. לאחר מכן הוא אמר שהוא לא מכיר אותי. יכולתי לתאר את המראה שלו ואת הבית שלו מבפנים. אולמרט לא אמר לי אף פעם למה הוא צריך את המעטפות, וגם לא שאלתי. לא דיברנו על זה. הוא היה שם את המעטפה בתיק ג'יימס בונד החום שלו".

לגבי הטיעונים שיש לו מוטיביציה להעיד בגלל שלא קיבל תרומה שביקש מאברמס אמר: "נקלעתי לחובות כי אשתי היתה צריכה לעבור ניתוח. הרמתי טלפון למזכירתו של אהוד אולמרט רייצ'ל, שהיא מתעסקת ביהדות ארה"ב, וביקשתי את הטלפון של אברמס. אם היא היתה חושבת שאני מפוקפק והזוי, היא לא היתה נותנת לי את המספר".

לדבריו, "היה לי כיף לעבוד עם אהוד אולמרט. היו בדיחות וצחוקים. אבל ראיתי בעדות שלי נגדו שליחות ציבורית. מאז שהוא נהיה ראש ממשלה – אני לא אוהב את מה שאני רואה. לא אמרתי בחקירה שאני לא רוצה שאולמרט יהיה ראש ממשלה".

שרמן הגיע ליאח"ה כבר לפני חודשים אחדים, עוד לפני שנפתחה החקירה נגד אולמרט בפרשה הנוכחית. אך רק לאחר שנגבתה עדותו של טלנסקי בפרשה, לפני כשבועיים, זומן שרמן למסור עדות נוספת בפרשה. מקורות אכיפה טענו כי במשטרה מתקשים לקבוע את מידת מהימנות עדותו של שרמן. לדברי המקורות, החוקרים ניסו השבוע להשיג תימוכין לעדותו, ולא ברור אם ניתן יהיה להתבסס עליה בסופו של דבר. לפני ימים אחדים ערכה המשטרה עימות בין שרמן לבין אברהם, שהכחיש בתוקף את טענות הנהג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully