וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לפני רה"מ: המשטרה חקרה את עו"ד מסר

רה"מ צפוי להיחקר מחר בפעם השנייה בפרשה. צו עיכוב היציאה נגד טלנסקי הוארך בהסכמתו עד 26 במאי

עו``ד אורי מסר, מקורבו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, נחקר היום (חמישי) במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) תחת אזהרה, בנוגע לפרשת מעטפות הכסף שהועברו על פי החשד מאיש העסקים מוריס טלנסקי לאולמרט. מחר בשעה 10:00 בבוקר ייחקר ראש הממשלה בפעם השנייה בפרשה.

אתמול האריך בית משפט השלום בתל אביב האריך את צו עיכוב היציאה מהארץ של איש העסקים משה טלנסקי. זאת, לבקשת המשטרה ובהסכמת פרקליטו של טלנסקי. הצו תקף עד ליום שני, ה-26.5.08, בשעה 23:00.

בתוך כך אמר אמש גורם במערכת האכיפה לוואלה! חדשות כי "טלנסקי היה כמו הבנק, אורי מסר היה כמו 'בזק' שקישר בין כולם, ושולה זקן רשמה הכל". בחומר הראיות שהועבר אמש לפרקליטיו של טלנסקי ישנן ראיות מוצקות לכך שאולמרט קיבל לידיו חלק נכבד מהכספים ללא קשר למערכות בחירות שניהל ולהטבות רבות, בהן טיסות לחו"ל ואירוח במלונות בחו"ל שקיבל מטלנסקי.

אתמול הותרו לפרסום יומניה של ראש לשכת ראש הממשלה שולה זקן, העשויים לשפוך אור על פרטי הפרשה וגובה סכומי הכסף אותם קיבל ראש הממשלה מטלנסקי. ביומניה של זקן מתועדות בפירוט רב ההעברות שנעשו לסוגיהן בין אולמרט לטלנסקי, ונעצרו כשנבחר אולמרט לראשות הממשלה. במזכרים של זקן מתועדות לכאורה העברות כספים בודדות בסך עשרות אלפי דולרים, ומופיעים תאריכים ושמות של הגורמים המעורבים בהעברות הכספים, שהתפרסו על פני תקופה ארוכה מאד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully