וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מו"מ אינו מקלט לפוליטיקאי במצוקה"

יו"ר האופוזיציה קרא בכינוס סיעת הליכוד להקדים את הבחירות ואמר כי "לאולמרט אין מנדט לנהל מו"מ על עתיד המדינה". ח"כ שטייניץ: "דיקטטור מושחת חבר לרה"מ מושחת"

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

יושב ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו קרא היום (חמישי) לחברי הכנסת מימין ומשמאל לפעול להקדמת הבחירות ו"להשיב את המנדט לבוחר". נתניהו, שנאם היום בכינוס סיעת הליכוד במצודת זאב, אמר כי "למר אולמרט, השקוע עד צוואר בחקירות, אין מנדט ציבורי לנהל משא ומתן גורלי על עתידה של מדינת ישראל".

לדברי נתניהו, "התהליך המדיני איננו יכול לשמש עיר מקלט לפוליטיקאי במצוקה. רוב הציבור מבין שראש הממשלה האיץ את השיחות עם סוריה, ובחר את העיתוי המדויק לפרסומם כדי להסיט את תשומת הלב מהחקירה נגדו". לדבריו, אם נכונים דברי הסורים, לפיהם אולמרט התחייב לרדת מכל רמת הגולן עוד בטרם התחיל המו"מ, הרי שמדובר ב"חוסר אחריות ציבורי וביטחוני. חוסר אחריות זה מצטרף לכשלון מלחמת לבנון השנייה, הכשלון במניעת ההתחמשות של חיזבאללה, בירי הקסאמים שגובר והולך".

"סוריה - חלק מציר הרשע"

נתניהו טען עוד, כי ויתור על הגולן יאיים על ישראל משום ש"סוריה היא חלק בלתי נפרד מציר הרשע. ויתור על הגולן יהפוך אותו למוצב קדמי של אירן, שיאיים על כל ישראל". הוא קרא לציבור מימין ומשמאל להתאחד כנגד ממשלת קדימה. לדבריו, אם יוקדמו הבחירות, "מי שיבחר בהן יקבל מנדט ברור ומחודש מהציבור לנהל את ענייני המדינה מול העניינים הגדולים שעומדים לפנינו: בביטחון, בכלכלה, בחינוך ובשלום".

גם ח"כ יובל שטייניץ תקף באותו מעמד את רה"מ ואמר כי "דיקטטור מושחת וראש ממשלה מושחת, שנבחר באופן דמוקרטי, חברו יחדיו לשיחות שלום על מנת להימלט מאימת הדין". שטייניץ הסביר כי "הדיקטטור המושחת והאכזר של סוריה מנסה להתחמק ממשפט על רצח - רצח ראש הממשלה חרירי, ראש הממשלה של לבנון לשעבר, ואילו ראש ממשלת ישראל מושיט לו יד כדי להימלט מחקירות פליליות והעמדה לדין". לדבריו, "הלך הזרזיר אצל העורב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully