וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ בכיר נוסף פרש ממטה מקיין לנשיאות

תומאס לואפלר הוא היועץ החמישי שפרש מהמקפיין של המועמד הרפובליקאי לנשיאות. אובמה: "זה לא השינוי שארה"ב מחפשת"

יועץ פיננסי בכיר נוסף פרש ממטה הבחירות של המועמד הרפובליקאי ג'ון מקיין, עקב קשריו עם השדולות בסנאט. תומאס לואפלר, הוא היועץ החמישי שפורש מקמפיין הנשיאות של מקיין בעקבות חשש לניגוד אינטרסים עם החברים בשדולות השונות. מקיין מתעקש על אתיקה ושקיפות מלאה כחלק מרכזי בקמפיין הבחירות שלו. בשבוע שעבר הנהיג הסנאטור מדיניות חדשה הדורשת מכל יועץ בעל קשרים בשדולות האמריקאיות לנתק אותם, או לפרוש מהקמפיין.

מגזין "ניוזוויק" האמריקאי דיווח כי מאז שנת 2002, חברת השדולה של לואפלר אספה כ-15 מליון דולר מערב הסעודית וממדינות שונות בעלות אינטרס בסנאט האמריקאי. סנאטור ברק אובמה, המועמד המוביל לנשיאות של המפלגה הדמוקרטית אמר כי "נראה שהקמפיין של מקיין סובל מבעיות בראש צוות הייעוץ שלו, בכל הנוגע למדינות אחרות בעלות אינטרסים בוושינגטון". לדברי אובמה, "זה לא השינוי שאזרחי ארצות הברית מחפשים בנשיא הבא".

בתגובה לדברי אובמה, הוציא דוברו של ג'ון מקיין, טאקר באונדס, הודעה ובה אמר כי "הדרך בה מלכלך אובמה את שמותיהם של אנשים טובים בבוץ הציבורי, היא הסוג הגרוע ביותר של רצח אופי". בהמשך טען באונדס כי לאחר שהנהיג בקמפיין שלו מדיניות ברורה לגבי ניגוד אינטרסים, העובדים במטה מקיין נקלעו למצב בו עליהם להחליט לגבי המשך דרכם. "זה אינו דבר פשוט לעשות", אמר באונדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully