וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבי אישום ברצח הנער יעקב גטה מראשל"צ

קטין מראשל"צ, שדקר את הנער באזור המועדונים של ראשל"צ לפני כחודש, נאשם ברצח. שני צעירים נוספים שסייעו לו נאשמים בהריגה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר לבית משפט המחוזי בפתח תקווה כתבי אישום נגד שלושה תושבי ראשון לציון שהיו מעורבים ברצח הנער יעקב גטה ז"ל ב-26 לאפריל, באזור המועדונים בראשון לציון. שניים מהנאשמים הם קטינים, אחד מהם, שביצע את הדקירה, נאשם ברצח. ואילו הקטין השני, שסייע לדוקר, נאשם בהריגה. נאשם נוסף, זאפי זאידו שסיפק לדוקר את הסכין ששימשה לרצח, נאשם אף הוא בהריגה. לשלושת הנאשמים מיוחסת גם עבירה של השמדת ראיה.

על פי כתב האישום, לפני כשנה התקיים עימות בין אחיו של הקטין המואשם ברצח לבין גטה. מאוחר יותר השלימו השניים. לפני כשלושה שבועות, בילו שלושת הנאשמים, שני הקטינים וזאידו, באזור המועדונים בראשל"צ. זאידו ראה את גטה יושב על המדרכה, ואמר לקטין הנאשם ברצח כי זהו הנער שהסתכסך עם אחיו לפני כשנה.

אז. הקטין ביקש מזאידו את הסכין באורך 9 ס"מ שהיתה ברשותו, וביקש מהקטין הנוסף שהיה עמם, להוביל את גטה לאזור החולות הסמוך למועדונים. הקטין הנוסף משך את גטה לכיוון רחוב ברשבסקי. חברו של גטה שראה את המתרחש ניסה לסייע לו, אך הקטין הנאשם ברצח איים עליו עם בקבוק זכוכית.

כשהגיעו שני הקטינים מתחת לבית מספר 7 ברחוב ברשבסקי, הם הכו את גטה והקטין הנאשם ברצח הוציא את הסכין ודקר גטה בצווארו. הדקירה פגעה בעורק מרכזי וגרמה מיד לדימום מסיבי. הקטין הדוקר ברח מהמקום והקטין השני, שבשלב מסוים חנק את גטה, המשיך להכותו עד שהתמוטט. גטה פונה לבית החולים במצב אנוש וכעבור כמה שעות נקבע מותו.

לאחר הדקירה, שני הקטינים שנמלטו מהמקום נפגשו עם זאידו מתחת לביתו, סיפרו לו על מעשיהם, ונתנו לו את החולצות שלהם, כדי שישמיד אותן. יום לאחר מכן השליך זאידו את החולצות לפח זבל, ועל כן השלושה מואשמים גם בהשמדת ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully