וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה כבר לא סופר את קלינטון

בתשובה לשאלה על ההתמודדות מול יריבתו השתמש הסנאטור הדמוקרטי בזמן עבר ואמר: "היא היתה מועמדת נהדרת ונחושה"

הסנאטורית הילרי קלינטון נאבקת אמנם על כל קול לקראת הפריימריז של המפלגה הדמוקרטית שצפויים השבוע באורגון ובקנטקי, אך נראה שמבחינת יריבה הסנאטור ברק אובמה, ההתמודדות על מועמדות המפלגה לנשיאות ארה"ב היא כבר היסטוריה רחוקה.

כשנשאל אתמול (שבת) באסיפת בחירות באורגון על ההתמודדות מול קלינטון, השתמש אובמה בזמן עבר ואמר: "זה היה מאבק קשה. הסנאטורית קלינטון היתה מועמדת נהדרת - נחושה ויעילה מאוד".

אובמה מוביל על קלינטון במספר הצירים שיישלחו לוועידה הדמוקרטית, שתכתיר באופו רשמי את המועמד לנשיאות ארה"ב. לפי רשת הטלוויזיה CNN, הוא צבר עד כה 1,904 צירים (כולל צירי על), ואילו קלינטון צברה 1,717 צירים. כדי לזכות במועמדות המפלגה לנשיאות צריך להגיע ל-2,025 צירים.

לפי סקרים שהתפרסמו בסוף השבוע, קלינטון צפויה לגבור על אובמה בפער דו-ספרתי בפריימריז שייערכו במדינת קנטקי ביום שלישי, אולם גם ניצחון סוחף שם לא ימחק את היתרון של אובמה.

בימים האחרונים נמנע אובמה מלתקוף את קלינטון ובחר לתקוף את הנשיא ג'ורג' בוש ואת המועמד הרפובליקני לנשיאות, ג'ון מקיין. בנאום שנשא בדרום דקוטה אמר אובמה: "בוש ומקיין צריכים לספק הרבה מאוד תשובות. הם צריכים להסביר את העובדה שאירן היא המרוויחה הגדולה מהפלישה שלנו לעירק. המדיניות של בוש חיזקה את אירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully