וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזוז: "חקירת אולמרט תימשך חודשים"

היועץ המשפטי לממשלה אמר בראיון לערוץ 2 כי הוא "ממש לא בטוח שבשבועות הקרובים יוגש כתב אישום. זה נראה לא ריאלי בשלב זה"

היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז אמר הערב (ראשון) בראיון לתכנית "עובדה" בערוץ 2, כי החקירה החדשה נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט תימשך חודשים ארוכים. לדבריו, "אני ממש לא בטוח שבשבועות הקרובים יוגש כתב אישום, זה נראה לא ריאלי בשלב זה", אמר. "אנו עוברים תהליך כואב וסוג של ניקוי. אני מקווה שנגיע למצב של מציאות יותר נקייה משחיתות", אמר מזוז והוסיף, כי הוא מקווה שהחקירות וחשיפת פרשיות השחיתות כנגד אנשי ציבור ישפיע לשנים הבאות ותהיה ירידה בעקומה.

ב"עובדה" טוענים גם, כי לאחר שפורסמה לראשונה בעיתון "הארץ" לפני כשנה פרשה אחרת בה מעורב לכאורה אולמרט, פרשת מרכז ההשקעות, נבהל עורך דינו של אולמרט אורי מסר, רוקן מכספתו את מעטפות הכסף שקיבל לכאורה מראש הממשלה, והעביר אותן לשולה זקן. עוד נטען, כי בעקבות החקירה אמר מסר: "לא הפללתי את אהוד אבל אני מרגיש כמו אדם מצורע".

טלנסקי הקציב יומיים לגביית עדותו

קודם לכן, הודיע לבית המשפט העליון עורך דינו של מוריס (משה) טלנסקי, ז'ק חן, כי מרשו מוכן להשאר בארץ עד ליום שני ה-26 במאי בשעות הערב. כיוון שעדותו של טלנסקי בבית המשפט נקבעה להתחיל בבוקר ה-25 לחודש, עזיבתו תותיר למשטרה פחות מיומיים לחקירה.

ביום רביעי קבעה נשיאת בית המשפט המחוזי בירושלים, השופטת מוסיה ארד, כי עדותו המוקדמת של טלנסקי תיגבה ב-25 במאי, בעוד 10 ימים, ואם יהיה בכך צורך, היא תימשך גם בימים שאחרי. יום לפני קביעתה התירה השופטת לפרסום פרוטוקול דיון בו טענה המדינה כי מלבד היות טלנסקי עד בפרשה, הוא גם בגדר חשוד.

פרקליטיו של ראש הממשלה אהוד אולמרט ערערו על גביית עדותו המוקדמת של טלנסקי בטענה כי היא תפגע בקיום הליך משפטי הוגן בפרשה. בתגובה לערעור, פרקליטות המדינה הודיעה היום אחר הצהריים לבית המשפט העליון כי "לאור נסיבותיו המיוחדות של העניין ורגישותו הציבורית", היא לא תבקש לדחות את הערעור על הסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully