וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים במשטרה: אולמרט מתחמק מחקירה

בסוף השבוע פנתה המשטרה לעורכי דינו של אולמרט בבקשה לחקור אותו בשנית, אולם עד כה לא נענו. הערכה: אולמרט ייחקר בימים הקרובים

גורמים במשטרה טוענים כי ראש הממשלה אהוד אולמרט מנסה להתחמק מחקירה שנייה בפרשה בה מעורב איש העסקים מוריס טלנסקי. ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת ניצב שלומי איילון, פנה ביום חמישי שעבר לעורכי דינו של אולמרט וביקש לתאם עמו חקירה בהקדם האפשרי, אולם עד כה לא נענה. יוסי סדבון, לשעבר ראש אגף החקירות במשטרה, אמר בראיון לגלי צה"ל, כי בסירובו להיחקר לא שומר ראש הממשלה על כבוד המשטרה והפרקליטות.

לפי ההערכות של מקורות המעורים בחקירה, אולמרט ייחקר בתוך כמה ימים, ייתכן שאף היום או מחר. החוקרים דורשים לחקור את אולמרט באזהרה עוד לפני כן, מחשש שראש הממשלה "ישפץ" את גרסתו, אם ישמע את עדותו של טלנסקי לפני שתיגבה ממנו עדות מלאה בפרשה.

לשכת ראש הממשלה מסרה אתמול כי ייעשה מאמץ לתאם מועד לחקירה בהתאם ללוח הזמנים של אולמרט כבר בימים הקרובים. עם זאת, ב"הארץ" דווח, כי מקורביו של אולמרט הביעו במהלך סוף השבוע כעס רב על התנהלות המשטרה בפרשה. לדברי אחד המקורבים, "התנהלות המשטרה מחפירה. הם משחקים משחקים מלוכלכים ומתייחסים לאולמרט כאל אחרון העבריינים".

הבוקר צפויה המדינה להציג את עמדתה בנוגע לערעורו של אולמרט על גביית העדות המוקדמת מטלנסקי. טלנסקי צפוי להביע נכונות לשוב לישראל ולהעיד במשפט שייפתח אם יוחלט להגיש כתב אישום נגד אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully