וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכטר: "אתמודד על ראשות קדימה"

השר לביטחון פנים אמר כי הוא "לא יודע אם חקירותיו של רה"מ יבשילו לידי כתב אישום". על חמאס: "יעברו שנים רבות עד שייפסק הירי"

השר לביטחון פנים אבי דיכטר אמר היום (שבת) כי הוא שוקל להתמודד על ראשות מפלגת קדימה כשהתנאים יבשילו לכך. יועץ התקשורת של השר ברק סרי אמר לוואלה! חדשות, כי דיכטר ציין שהוא מנוע מלהתייחס לחקירותיו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, והוסיף כי הוא סומך על הפרקליטות והמשטרה שיעשו את עבודתם. לדבריו, "אינני יודע אם חקירותיו של ראש המשלה יבשילו לידי כתב אישום".

השר מאיר שטרית אמר היום כי בכוונתו להציג את מועמדותו לראשות מפלגת קדימה. לדבריו, הוא אינו סבור שעל ראש הממשלה אהוד אולמרט להשעות עצמו בשל החקירה המתנהלת נגדו, וכי די בהודעתו של אולמרט כי יתפטר במידה שיוגש נגדו כתב אישום.

בראיון לקול ישראל, אמר דיכטר על המצב הביטחוני, כי "אסור שבין ישראל ומצרים תתקיים גרורה אירנית ממאירה ויישות טרוריסטית עם יכולות צבאיות כמו של מדינה". לדבריו, "המטרה לשחרר את גלעד שליט היא קדושה, אולם המלחמה בחמאס ברצועת עזה, היא עניין אסטרטגי. ניתן להגיע להסכמה על רגיעה, אך אסור לתת לחמאס לפגוע בתשתיות אסטרטגיות ובתושבי הדרום".

"עד כה ישראל לא הצליחה להרתיע את חמאס באופן משמעותי ומספר רקטות הקסאם שנורו השנה לישראל גדול בהרבה מהמספר שנורו בכל השנה שעברה", אמר השר. לדבריו, "יעברו עוד שנים רבות עד שייפסק ירי הרקטות".

על פעילותו במשרד לביטחון פנים אמר דיכטר, כי "יש היום פחות גניבות רכב, פחות פריצות והרבה יותר תפיסות של סמים. לפני שנה נגנבו בישראל 750 מכוניות מדי שבוע וכיום נגנבות 450 מכוניות. זאת, הרבה בזכות פעילות המשטרה". כמו כן ציין, כי המשטרה תקבל תוספת של אלף שוטרים עד סוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully