וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פגיעה קשה ברבע ממיני בעלי החיים בעולם"

הקרן הבינלאומית לבע"ח: "לא ניתן להימלט מההשפעה של היעלמות מינים רבים כל כך". הסיבה העיקרית להכחדה: צריכת יתר של משאבי טבע

למעלה מרבע ממיני בעלי החיים על כדור הארץ נפגעו בצורה קשה בארבעים השנים האחרונות. הסיבה לפגיעה האדירה היא, כצפוי בני האדם. הקרן העולמית למען בעלי חיים (WWF) פרסמה הלילה (שישי) כי מאז שנת 1970 חלה ירידה של 27% במספר מיני בעלי החיים כתוצאה מההשפעה של בני האדם על הסביבה.

"לא ניתן לברוח מההשפעה של היעלמותם של מינים כה רבים, הכחדתם של בעלי החיים תגרום בצורה ישירה לפגיעה בפיתוח תרופות, לפגיעות רבה יותר לאסונות טבע וכן להשפעה גדולה יותר של ההתחממות כדור הארץ", כך אמר מנכ"ל הקרן העולמית למען בעלי חיים, גיימס ליפ.

הפגיעה הקשה ביותר הינה במערכות אקולוגיות בים, "אקולוגיות ימיות רבות נמצאות בשינוי מתמיד כתוצאה מהתערבות בני אדם, מחקר אחד הראה כי יותר מ-40% מהשטחים באוקיינוסים מושפעים בצורה קשה מפעילות בני האדם וכמעט שאין אזורים שעדיין לא הורגשה בהם פגיעה כתוצאה מפעילות אנושית".

הסיבות לירידה במספר המינים נובעת בעיקר כתוצאה מצריכת יתר של משאבי טבע, זיהום, כריתת עצים וצייד של בעלי חיים בקצב גבוה מיכולתם להתרבות. העדכון של הקרן העולמית למען בעלי חיים יפורסם בועידה הבינלאומית למגוון מינים שתיערך בגרמניה החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully