וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה תוקף: "בוש אחראי להתחזקות חמאס"

המתמודד הדמוקרטי הגיב לנאומו של בוש אתמול בכנסת, ואמר כי תחת ממשל בוש התחזק הטרור. "אירן היא המרוויחה מהפלישה לעירק"

הסנטור ברק אובמה ממשיך ותוקף הערב (שישי) את נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש. בנאום שנשא בדרום דקוטה, האשים המתמודד הדמוקרטי את ממשל בוש באחריות להתחזקות הטרור העולמי. הוא ציין שממשל בוש נושא באחריות להשתלטות חמאס על עזה משום שהוא תמך בעריכת בחירות בקרב הפלסטינים, וטען שהמתחזקת העיקרית מהמלחמה בעירק היא אירן.

בהתייחסו לבוש ולמועמד הרפובליקאי ג'ון מקיין אמר אובמה כי "אם הם רוצים להתווכח על ביטחונה של ארצות הברית, זהו ויכוח שאני מוכן לקחת בו חלק ולזכות. בוש ומקיין צריכים לספק הרבה מאוד תשובות. הם צריכים להסביר את העובדה שאירן היא המרוויחה הגדולה מהפלישה שלנו לעירק. המדיניות של בוש חיזקה את אירן". לדבריו, "חמאס התחזק בגלל שארצות הברית התעקשה על עריכת בחירות ברשות הפלסטינית".

בדבריו הגיב אובמה על נאומו של בוש אתמול בכנסת בישראל, ובו מתח בוש ביקורת על "גורמים שאומרים שצריך לקיים משא ומתן עם טרוריסטים". אובמה, שהבין את הדברים כמכוונים אליו, אמר: "לאחר כמעט שמונה שנים, לא חשבתי שאוכל להיות מופתע ממשהו שג'ורג' בוש יאמר, אבל כנראה שטעיתי. הנשיא עשה משהו שנשיאים לא עושים. הוא תקף יריב פוליטי פנימי בפני דיפלומטים זרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully