וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: רעשי משנה בחבל סצ'ואן

רעידת אדמה נוספת בעוצמה של 5.5 בסולם ריכטר פקדה את המחוז מוכה האסון, לא דווח על נפגעים. למעלה מ-22 אלף הרוגים ברעש הקודם

רעידת אדמה בעוצמה של 5.5 בסולם ריכטר פקדה היום (שישי) את חבל סצ'ואן שבסין. כתוצאה מרעש האדמה נחסמו כבישים ונותק הקשר עם האזור שמנסה להתאושש מרעידת האדמה הקטלנית בתחילת השבוע. עד כה לא דווח על נפגעים כתוצאה מהרעש האחרון.

בתוך כך, נשיא סין הו ג'ינטו הגיע לראשונה לבקר את האזור מוכה האסון והשקיף על המאמצים לחפש אחר ניצולים ולשקם את חייהם של מיליוני הנפגעים."המשימה שעומדת בפנינו היא עצומה והזמן לוחץ", אמר ג'ינטו.

לפי נתונים רשמיים, מניין ההרוגים ברעש האדמה עומד על 22,069 בני אדם. הרשויות בסין מעריכות כי 159 אלף בני אדם נפצעו בדרגות שונות ולמעלה מ-4.8 מיליון בני אדם איבדו את ביתם. עם זאת, גם היום חולצו מספר ניצולים שנלכדו תחת ההריסות.

מקורות רשמיים בסין העריכו כי עד כה הושקעו למעלה מ-5 מיליארד דולר במאמצי ההצלה והשיקום באזור. במקביל, מדינות רבות ממשיכות להזרים סיוע הומניטרי לחבל הארץ המוכה. בין המדינות הזרות ששלחו סיוע לסין נמנות יפן, דרום קוריאה, בריטניה, גרמניה וערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully