וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר רה"מ: "ישראל וארה"ב יפעלו נגד אירן"

לאחר עזיבתו של נשיא ארה"ב, אומר מארק רגב כי "ישראל וארה"ב הסכימו על צעדים מוחשים נגד אירן". לדבריו, "הלחץ הדיפלומטי לא מספיק". אירן: "ישראל חלשה"

דוברו של ראש הממשלה מרק רגב אמר היום (שישי) כי "ישראל וארה"ב הסכימו על פעילות מוחשית כדי למנוע מאירן לפתח נשק גרעיני". לדבריו, " שתי המדינות מבינות את האיום, ואנו סבורים כי דרושה פעילות מוחשית כדי למנוע מהאירנים להתקדם לקראת נשק גרעיני".

רגב התייחס גם לללחץ הדיפלומטי על טהרן ואמר כי מדובר ב"מהלך חיובי" עם זאת, הוא הוסיף כי "ברור שזה לא מספיק וברור כי יש לנקוט בצעדים נוספים". בנוגע לאפשרות להשתמש באמצעים צבאיים אמר רגב כי "מנהיגים ממדינות רבות שוחחו על הרבה אופציות אפשריות, וכמובן שישראל מסכימה לכך".

בתוך כך, שר ההגנה האירני מוסטפה נג'אר אמר כי "ישראל חלשה מדי בשביל לתקוף את אירן".לדבריו, "הם מעלים אפשרות זאת ביום העצמאות ה-60, כדי להסיט את דעת הקהל מהבעיות של של מנהיגיהם המושחתים".

קודם לעזיבתו את ישראל אמר הנשיא בוש כי הוא ישמח לשוב לביקור בארץ כתייר. מיד לאחר יציאתו מישראל, הנשיא בוש נחת בערב הסעודית. בוש צפוי לפגוש את המלך עבדאללה ולדון עמו על עליית מחירי הנפט ועל תוכנית הגרעין האירנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully