וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן לאדן: "אלחם בישראלים עד לשחרור פלסטין"

מנהיג אל קאעדה אמר בקלטת חדשה, שפרסם לרגל יום העצמאות ה-60 של ישראל, כי לא יוותר על אף שעל מאדמת פלסטין, כל עוד יש מוסלמים בעולם

מנהיג אל קאעדה אוסמה בן לאדן פרסם היום (שישי) קלטת שמע באתר אינטרנט איסלמי, שבה נשמע אומר: "הג'יהאד הוא חובה כדי לשחרר את פלסטין". לדבריו, "נמשיך, בעזרת אללה, במאבק נגד הישראלים ולא נוותר עך אף שעל מפלסטין, כל עוד יש לפחות מוסלמי אחד על פני כדור הארץ". הנאום שנשא בן לאדן בקלטת, הופנה ל"מדינות המערב" וכותרתו היתה: "סיבות הסכסוך במלאות 60 שנה למדינת הכיבוש הישראלי".

לטענת בן לאדן, "הסכסוך הישראלי-פלסטיני הוא ליבו של המאבק נגד המערב וכי הוא זה שנתן השראה למחבלים המתאבדים שביצעו את הפיגוע במגדלי התאומים ב-11 בספטמבר 2001". לדבריו, "חגיגות העצמאות לישראל לא ציינו 60 להקמתה, אלא היוו תזכורת לכך שלא היתה קיימת לפני שישה עשורים ושהוקמה על אדמה שנגזלה באלימות מהפלסטינים".

בין לאדן תקף את התקשורת המערבית ואמר, כי "היא מסקרת את הסכסוך לאורך השנים בצורה לא הוגנת ומציגה דווקא את הישראלים כקורבן ואת הפלסטינים, שאדמתם נגזלה, כטרוריסטים". המנהיג הסוני לעג למאמצי השלום, "הנמשכים כבר שישים שנה, אך לא הצליחו להביא להקמת מדינה פלסטינית".

בנושא לבנון אמר בן לאדן, כי פריסתו של הכוח המערבי בדרום לבנון מוכיח כי המערב מגונן ותומך בישראל בצורה לא הוגנת".

עדיין אין אישור רשמי לכך שאכן מדובר בקולו של בן לאדן, אך מומחים טוענים כי קולו של הדובר זהה מאוד לזה של מנהיג אל קאעדה.

לפני כחודש, פרסם מנהיג אל קאעדה קלטת בה אמר, כי הדרך היחידה לסיים את הסבל של העם הפלסטיני היא באמצעות מאבק מזוין. בהודעת שמע שפורסמה ברשת "אל ג'זירה", אמר כי המוסלמים צריכים להתמקד כעת במאבק מול צבא ארצות הברית בעירק. עוד אמר בן לאדן, כי הפלסטינים צריכים להשתמש ב"אש ובפלדה" כדי שישראל תסיים את המצור על רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully