וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגו של טלנסקי: "העברתי מעטפות לאולמרט"

נהג הלימוזינה של טלנסקי, העד המרכזי בפרשת השוחד, טוען: "העברתי מעטפות עם מזומנים ממיליונרים לאולמרט". המשטרה: מטילים ספק באמינותו

נהג הלימוזינה של משה טלנסקי, העד המרכזי בפרשת השוחד בה חשוד ראש הממשלה אהוד אולמרט, העיד כי העביר מעטפות ובהן כסף מזומן בדולרים ממיליונרים שונים לאולמרט - כך דווח אתמול בערב (חמישי) בחדשות ערוץ 2. הנהג, אבי שרמן, שימש כנהג הלימוזינה של טלנסקי בתקופה בה אולמרט כיהן כראש עיריית ירושלים.

לפי הדיווח, שרמן העיד כי העברת המזומנים היתה סידור שחזר על עצמו בכמה ביקורים של אולמרט בני יורק. בערוץ 2 ציטטו אותו כאומר "הייתי נוסע למשרדי העמותה למען שערי צדק ומקבל מעטפה ממזכירה. במעטפה היו דולרים במזומן. אחר כך נסעתי ומסרתי לאהוד אישית, ביד, את המעטפה". הוא סיפר גם על העברות דולרים לאולמרט מצד המיליארדר דניאל אברהם. שלשום נקרא דניאל אברהם למסור עדות במשטרה.

על השאלה בכמה מקרים של העברת כספים מדובר, סירב שרמן לענות. "אני לא יכול להגיד לך. אני לא יכול להיכנס לפרטי החקירה" צוטט שרמן.

פרקליטי רה"מ ערערו לבג"ץ

ביום רביעי נחשף כי טלנסקי אינו רק העד המרכזי בפרשה, אלא גם חשוד בה. על כן, פרקליט המדינה משה לדור מבקש מבית המשפט לגבות עדות מוקדמת מטלנסקי, לפני שיפוג תוקפו של עיכוב היציאה מן הארץ שהוצא נגדו.

פרקליטיו של ראש הממשלה אהוד אולמרט הגישו אתמול ערעור לבג"ץ על החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים בדבר גביית עדות מוקדמת מטלנסקי. בעתירה טענו הפרקליטים, עו"ד אלי זוהר, רועי בלכר ונבות תל צור, כי העדות המוקדמת תפגע בקיום הליך משפטי הוגן בפרשה בה חשוד ראש הממשלה.

כתב "הארץ" יהונתן ליס מוסיף:

במשטרה מתקשים לקבוע את מידת מהימנות עדותו של אבי שרמן, לפיה בעת ששימש נהגו של אהוד אולמרט בביקוריו בניו יורק, העביר לידיו מעטפות עם כסף מזומן מכמה אנשי עסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully