וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל אברמס הכחיש קשר לפרשת אולמרט

איש העסקים האמריקאי, המקורב לרה"מ, נחקר במשטרה בחשד שהעביר כסף מזומן לאולמרט. "לא העברתי כסף ואיני מכיר את טלנסקי"

איש העסקים היהודי-אמריקאי דניאל אברמס, שנחקר בחשד למעורבות בפרשת אולמרט, הכחיש הבוקר (חמישי) כל קשר לפרשה. "ברור שלא העברתי כסף לאהוד אולמרט", אמר אברמס בראיון לגלי צה"ל. "רק עצם השאלה מאוד מעליב. מדובר כאן במוניטין שלי, ואין לי שום סיבה לסכן אותו".

אברמס נקרא למסור עדות במשטרה לפני יומיים, כשהגיע לישראל לרגל ועידת הנשיא. לדבריו, במהלך חקירתו עומת עם נהג מונית, שטען שהיה עד להעברת כספים במעטפות בין אברמס לאולמרט. "לא נחקרתי, אלא העדתי", אמר אברמס, והכחיש כל קשר לנהג המונית. "איני מכיר את האיש ולא ראיתי אותו בחיי. זהו סיפור אבסורדי".

אברמס גם הכחיש כל קשר לעד המרכזי בפרשת אולמרט, משה טלנסקי. "אני לא מכיר את מר טלנסקי, אני חושב שאני נזכר בו מלפני הרבה זמן, כשהוא התרים כסף ל'שערי צדק'", אמר. "ייתכן שהוא היה אחד האנשים שיצרתי קשר איתו, אבל יש לי זיכרון מאוד חלש ממנו".

"אולמרט אדם ישר", התעקש אברמס, המוכר כמקורב למשפחת אולמרט. לדבריו, מדובר "באחד מראשי הממשלה הטובים ביותר שהיו במדינת ישראל". שמו של אברמס נקשר, בין השאר, גם בפרשות חקירה נוספות המתנהלות נגד ראש הממשלה, בהן פרשת מרכז ההשקעות והבית ברחוב כרמייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully