וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש: "ישראל - דמוקרטיה תחת איום מתמיד"

רה"מ אולמרט אמר בתום פגישתו עם נשיא ארה"ב, כי ישראל תמשיך לקדם את תהליך השלום, וכי "לבסוף נאלץ לדבר גם על ירושלים"

נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש אמר היום (רביעי) בתום פגישה עם ראש הממשלה אהוד אולמרט במשכנו בירושלים, כי "זה זמן מעניין לבוא לאזור כשדמוקרטיה כמו ישראל נמצאת במצב של איום מתמיד על ידי קיצוניים. הדמוקרטיה הישראלית נמצאת באתגר".

אולמרט מצדו שב והבטיח, כי ישראל תמשיך לקדם את תהליך השלום עם הרשות הפלסטינית, כפי שהוחלט בוועידת אנאפוליס. לדבריו, "אנו עושים מאמצים כבירים במשא ומתן עם הפלסטינים. אנו צריכים להגיע למצב של פתרון של שתי מדינות לשני עמים, להגיע לפתרון בסוגיית הפליטים ובנושא הגבולות ולבסוף גם בנושא ירושלים".

ראש הממשלה, שעודכן בנוגע לנפילת הרקטה בקניון "חוצות" באשקלון אמר, כי "ישראל לא תוכל להבליג על ירי הקסאמים. אם לא תהיה ברירה נפעיל כוח צבאי משמעותי ברצועה". בפגיעת הרקטה נפצעו 14 בני אדם, מהם שלושה באורח קשה.

קודם לכן אמר בוש בפגישה עם נשיא המדינה שמעון פרס, כי "ארצות הברית חייבת לתמוך בבת הברית החזקה ביותר שלה, לא רק במאבק בטרור, אלא גם בו בזמן לדבר על עתיד מלא תקווה". בוש שיבח את "התקווה הפועמת בישראל", ואמר כי היא הידידה הגדולה ביותר של ישראל במזרח התיכון. "אני מאושר להיות כאן לרגל יום העצמאות השישים. מי היה מאמין לפני שישים שנה שישראל תהיה כה משגשגת".

"אני ממשיך לעבוד למען עמים שרוצים לחיות בשלום עם ישראל", הוסיף בוש. "יש לשוחח בבהירות על כוחות הטרור הרוצחים אנשים חפים מפשע כדי להשיג את מטרותיהם. העולם צריך לעמוד בפניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully