וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את הצ'קים: הבת של בוש מתחתנת

חתנה של ג'נה בוש הוא הנרי הייגר, נצר לשושלת פוליטיקאים רפובליקנים מווירג'יניה. החתונה נערכת בחוותו של בוש בטקסס

משפחת בוש צהלה ושמחה: ג'נה בוש, בתו של נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש, צפויה להתחתן הערב (שבת) עם בחיר לבה הנרי הייגר. ג'נה בת ה-26 היא אחת משתי בנותיו התאומות של הנשיא האמריקאי. ג'נה הלכה בדרכה של אמה לורה ואוחזת בתואר שני בספרות אנגלית מאוניברסיטת טקסס שבאוסטין. היא אף עבדה כמורה בבית ספר יסודי בוושינגטון, ולקחה חלק במשלחת עובדי הוראה של האו"ם לפנמה. עם זאת, היא גם הזכירה את אביה בצעירותו כשנעצרה בעודה תלמידת תיכון בגין שתיית אלכוהול מתחת לגיל המותר.

בעלה המיועד של בוש הצעירה מגיע גם הוא משושלת מיוחסת של פוליטיקאים רפובליקנים. אביו הוא יושב ראש המפלגה הרפובליקנית בווירג'יניה, וסגן מושל המדינה לשעבר. הייגר בן ה-30 הוא בוגר אוניברסיטת ווייק פורסט ועתה עמל על תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת וירג'יניה. הייגר גם מייעד לעצמו עתיד פוליטי והועסק בעבר כעוזרו של יועצו של בוש, קארל רוב.

בני הזוג יחיליפו נדרים בחווה המשפחתית של משפחת בוש בקרופורד, טקסס - הרחק מהבית הלבן בוושינגטון. ג'נה הודיעה כבר מבעוד מועד כי היא מתכוננת להטיל איפול תקשורתי מלא על החתונה. לצורך מילוי בקשתה של הגברת הצעירה פעלו סוכני השירות החשאי שעות ארוכות כדי להרחיק עיתונאים טורדניים ממקום החתונה. כמו כן, כל המרחב האווירי הסמוך לחווה נסגר לתנועת מטוסים, וזאת כדי למנוע מהצהובונים לצלם את החתונה באמצעות מסוקים.

איפול תקשורתי מלא

עם זאת, מספר פרטים הודלפו לתקשורת כדי להשביע את רעבונם של מעריצי בוש. הכלה תלבש שמלה של המעצב אוסקר דה לה רנטה. אחותה התאומה ברברה תשמש כשושבינה בחתונה, ו-14 מחבריהם המשותפים של בני הזוג יקיימו מנהג טקסני עתיק וישמשו כ"אורחי הכבוד" בחתונה וילבשו בגדים עם הדפסים של פרחי הבר בטקסס. כמו כן, נמסר כי רשימת האורחים המצומצת כוללת רק 200 ברי מזל, שרובם ככולם הם בני משפחה וחברים קרובים של בני הזוג.

הנשיא בוש מצידו ניסה לשמור על אווירה מבודחת לקראת החתונה. בתדרוך לכתבי הבית הלבן הסביר הנשיא האמריקאי את הקשיים איתם הוא נאלץ להתמודד כאב לבת העומדת בפני חתונה. "הייתי חייב להתנהג בצורה דיפלומטית כלפי ג'נה ולהחמיא לה על השמלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully