וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במטה קלינטון מודים: "אנו בדרך להפסיד"

לאחר ההפסד הצורב בצפון קרולינה, מודים בכירים במטה הבחירות של הילרי כי הסיכויים שלה לנצח אפסיים. אובמה:"בטוח בניצחוני"

פעילים בכירים במטה הבחירות של הסנטורית הילרי קלינטון הודו הלילה (שישי) כי ייתכן שההפסד הצורב שהיא נחלה בצפון קרולינה מסמן את סוף המירוץ עבורה. מנהל הקמפיין של קלינטון, טרי מקולי, אמר בראיון טלוויזיוני כי הוא לא סבור שהסנטורית מניו יורק תוכל לשרוד במירוץ עד הוועידה הדמוקרטית בקיץ. קלינטון מצדה ניסתה לשדר כלפי חוץ אווירה של עסקים כרגיל ויצאה למסע בחירות במערב וירג'ינה. היא אף אמרה כי לה יש סיכויים טובים יותר לנצח את המועמד הרפובליקני, ג'ון מקיין.

בתוך כך, צמרת המפלגת הדמוקרטית ובראשה יושבת ראש הקוגרס ננסי פלוסי הגבירו את הלחץ על קלינטון לפרוש לאלתר מהמירוץ. "אנו סבורים שכל דקה נוספת שהילרי ממשיכה להיות מועמדת ותוקפת את אובמה, המפלגה הדמוקרטית מפסידה נקודות בדעת הקהל האמריקאית בקרב האמיתי נגד הרפובליקנים", אמר גורם בכיר במפלגה הדמוקרטית. פרשנים פוליטים מעריכים כי בימים הקרובים יודיעו יותר ויותר צירי על כי הם תומכים באובמה.

ברק אובמה, שרוב הפרשנים הפוליטים בארה"ב כבר הכתירו אותו כמצב במירוץ,משדר יותר ויותר ביטחון בהופעותיו הפומביות. הלילה (שעון ישראל) הוא ערך ביקור בקונגרס בוושינגטון ונפגש עם מנהיגים בסנאט ובבית הנבחרים. הוא אמר כי הוא צפה שקלינטון תנצח בפריימריז הקרובים במערב וירג'יניה ובקנטקי, אולם הביע ביטחון בניצחונו במירוץ. אובמה נמנע מלתקוף את קלינטון ושלח את רוב חצי הביקורת במועמד הפובליקני ג'ון מקיין. "המדיניות שמקיין מציע לנו היא אותה מדיניות כושלת של בוש שהובילה אותנו למצב שלנו כיום", אמר אובמה. כשנשאל אם ימנה יבחר להתמודד מול מקיין עם קלינטון כמספר שתיים, השיב אומה כי "מוקדם מדי לדבר על אפשרות שכזאת". עם זאת, הוא אמר כי "אין ספק שהילרי נמצאת במקום גבוה ברשימה של כל מועמד לנשיאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully