וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכה מאחמדינג'ד: "ישראל גופה מסריחה"

לכבוד חגיגות יום העצמאות השישים, משגר נשיא אירן ברכה משלו: "מי שמאמין שניתן להחיות את גופת ישראל טועה לגמרי"

בעוד מנהיגי העולם שולחים ברכות למדינת ישראל לרגל חגיגות שישים שנות עצמאות, שולח היום נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד "ברכה" משלו.

אחמדינג'ד כינה היום (רביעי) בנאום שנשא את מדינת ישראל והמשטר הציוני כ"גופה מסריחה", והוסיף כי "מי שמאמין שניתן להחיות את הגופה הזאת טועה לגמרי". אחמדינגד הוסיף כי "כל מי שמשתתף בחגיגות ישראל המבישות צריך לדעת ששמו יהיה יחד עם אותם פושעים ציונים, המשטר הציוני מוטל בסימן בשאלה והוא הולך לקראת השמדה".

"אם מדינות האזור מעונינות לעזור לאויב הציוני הם ישרפו באש השנאה של שאר האומות", אמר נשיא אירן. "אם ישנם אנשים שחושבים שהם יכולים לעשות שינויים בשיקולים העולמיים הם טועים, מכיוון ששאר האומות פשוט יקברו אותם", הוסיף אחמדיניג'ד.

בתוך כך, ראש הקהילה היהודית באירן, סיאמק מורסדגה, אמר היום לסוכנות הידיעות האירנית אירנ"א, כי היהודים במדינה לא יציינו את יום העצאות ה-60 של מדינת ישראל. "אנו חולקים באופן מוחלט על התנהגותה של ישראל כלפי הפלסטינים", אמר מוסדגה, שאף צפוי לייצג את הקהילה היהודית בפרלמנט האירני. "אנו לא מרגישים שייכים לחגיגות העצמאות של ישראל", הוסיף. "אנחנו אירנים לכל דבר ואין לנו שום קשרים עם ישראל".

ראש הקהילה היהודית באירן גם תקף בחריפות את פעולותיה הצבאיות של ישראל ברצועת עזה. "זו התנהגות בלתי אנושית, הישראלים הורגים פלסטינים חפים מפשע". עם זאת, כשנשאל על התבטאותו של נשיא אירן, מחמוד אחמדיניג'ד, לפיה "יש למחוק את ישראל מהמפה", הוא סירב להגיב. בקהילה היהודית גם ביקשו שלא להתייחס לדבריו של אחמידניג'ד שהטילו ספק בשואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully