וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת בארה"ב מספידה את קלינטון

קונצנזוס במדיה האמריקאית: "הקמפיין של קלינטון גמור".לפי הערכות, גם ניצחון ב-6 המדינות שנותרו לא יאפשר לה להדביק את אובמה

להילרי קלינטון אין אולי מספיק צירים דמוקרטים, כסף וזמן, אולם נראה שכעת היא ניצבת בפני מכשול לא פחות בעייתי ומאיים: קונצנזוס תקשורתי הולך ומתרחב, לפיו היא צפויה להפסיד.

בלוס אנג'לס טיימס דווח, כי אמצעי תקשורת רבים בטלוויזיה, בדפוס ובאינטרנט קבעו כי המרוץ הוכרע, לאחר שקלינטון זכתה בניצחון דחוק באינדיאנה והובסה בצפון קרוליינה. על פי מרבית ההערכות, גם אם תנצח בשש המדינות שנותרו היא לא תוכל להדביק את הפער בינה לבין ברק אובמה.

בתוכנית "בוקר טוב אמריקה" של רשת ABC הכריזו אתמול (רביעי) כי "המועמדות שלה גמורה". ברשת MSNBC אמרו כי "אנחנו יודעים מי המועמד הדמוקרטי הולך להיות, ואף אחד לא יוכל לחלוק על כך". בלוגרים באתר האינטרנט של הוושינגטון פוסט דיווחו כי הם דיברו עם גורמים במטה הבחירות של קלינטון, שאישרו ש"אין עוד דרך לנצח".

קלינטון עצמה, עם זאת, אותתה אתמול כי היא מתכוונת להמשיך בקמפיין, וטענה שהיא תוכל להוות מועמדת חזקה יותר מול המועמד הרפובליקאי ג'ון מקיין.

הניו יורק טיימס דיווח כי רוברט שרום, היועץ האסטרטגי של סגן נשיא ארצות הברית לשעבר אל גור ושל הסנטור ג'ון קרי, שני מועמדי עבר לנשיאות, הביע גם הוא את ההערכה כי המרוץ של קלינטון הגיע לסיומו. "הקמפיין אולי ימשך, אבל התחרות נגמרה. אובמה הוא המועמד הדמוקרטי לנשיאות", אמר, "עכשיו היא צריכה להחליט איך היא רוצה לסיים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully