וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חטיפת היהודים" התבררה כהשתוללות של שיכור

צעיר שיכור נעצר לאחר שפרץ לחדר בו שהו 3 בני נוער יהודים מברזיל, וקילל אותם. בישראל מיהרו לדווח על חטיפה שביצעו מחבלים ערבים

גבר צעיר השתולל הבוקר (שני) בקומת הכניסה של מלון "הולידיי אין" בוורשה, בירת פולין, ופרץ לחדר במלון, בו שהו שלושה בני נוער יהודים מברזיל. הצעיר, שהיה ככל הנראה שיכור, נעצר על ידי כוחות המשטרה הפולנית.

שגריר ישראל בפולין סיפר לקול ישראל, כי מדובר בצעיר שמצא מקלט בחדרם של שלושת הצעירים, שמשתתפים ב"מצעד החיים". צעיר נעצר, ושלושת היהודים יצאו ללא פגע. "מדובר באירוע שלא קשור לישראל. מדובר במקרה פלילי מקומי".

כלי התקשורת בארץ מיהרו תחילה לדווח כי מחבלים ערבים השתלטו על חדרם של הצעירים היהודים, ולקחו אותם כבני ערובה. אולם, התברר כי הדיווחים היו מוגזמים, וכי מדובר, כאמור, בשיכור שלא תקף את הצעירים, ואף לא נשא בכליו כל כלי נשק.

יו"ר מצעד החיים, ד"ר שמואל רוזנמן: "אני שמח לציין כי בתקרית הבוקר לא היו נפגעים וכי לכל הילדים שלום. משלחות מצעד החיים מאובטחות על ידי חברת אבטחה בשיתוף עם המשטרה הפולנית. במהלך היום יעזבו כל המשלחות שהשתתפו במצעד החיים כמתוכנן את פולין, ויגיעו ברכבת אווירית לישראל כדי להשתתף בחגיגות העצמאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully