וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא דנים בהמשך כהונתו של אולמרט"

משרד המשפטים טען היום כי השעייתו של ראש הממשלה, שנחקר אתמול תחת אזהרה, לא נשקלת וכי לא ננקטה כל עמדה בנושא

משרד המשפטים הודיע הערב (שבת) כי בדיונים שהתקיימו אמש עקב חקירת ראש הממשלה אהוד אולמרט לא עלתה סוגיית המשך כהונתו ולא ננקטה כל עמדה בנושא. בצמרת המשרד מתנערים מכל ידיעות האחרות שפורסמו בעניין.

בתוך כך הודיע ח"כ סילבן שלום (ליכוד) כי החל במגעים עם סיעות אחרות במטרה להביא לפיזורה של הכנסת עם פתיחת מושב הקיץ בעוד כשבועיים. לדבריו, "הממשלה הגיעה לסוף דרכה. יש לאפשר לבוחרים לבחור ממשלה ראויה וטובה יותר מממשלת אולמרט".

"על היועץ המשפטי לממשלה לבוא לפני הציבור ולהגיד מה קורה" טען היום חבר הכנסת אופיר פינס (עבודה). לדברי פינס, על מזוז לגלות "האם החשדות מוצקים, והאם באמת מדובר בקבלת שוחד, כפי שאחד העיתונים רמז".

אתמול בבוקר חקרו חוקרי היחידה לחקירות הונאה במשטרה תחת אזהרה את אולמרט במעונו בירושלים. זאת, לאחר שראש הממשלה זומן לחקירה דחופה באישור היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז. הפרקליטות אסרה על כל פרסום אודות סיבת החקירה. ידוע שראש לשכתו לשעבר של ראש הממשלה, שולה זקן, נחקרה השבוע באותה פרשה בה נחקר אולמרט אתמול.

בתוך כך, גורם אכיפתי בכיר המעורה בחקירתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, אמר אתמול כי "מצבו של אולמרט חמור ובעייתי". בערוץ 1 דווח, כי לדברי הגורם, "ספק אם אולמרט יוכל להמשיך בתפקידו לאור ממצאי החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully