וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני נהרג ו-5 נפצעו בתקיפת צה"ל ברפיח

בתגובה לירי רקטת קסאם משופרת, שנפלה במושב ליד אשקלון, תקף צה"ל בית מלאכה ברפיח. צה"ל: "מדובר במפעל לייצור קסאם"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק)

הדיבורים על הפסקת האש לא מנעו משני הצדדים להמשיך בלחימה בגזרת עזה. חיל האוויר תקף אחר הצהרים (רביעי) מחסן לייצור אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה במקום. מקורות פלסטינים מדווחים כי אדם אחד נהרג וחמישה נוספים נפצעו בתקיפת חיל האוויר על בית מלאכה ברפיח. על פי הדיווח, שניים מהפצועים במצב קשה

מוקדם יותר נורתה רקטת קסאם משופרת מהרצועה, ונפלה בין שני בתי מגורים במושב יוקרתי ממזרח לאשקלון. צוות מגן דוד אדום טיפל בתושבת היישוב, בת 51, ובתינוק שלקו בחרדה. השניים פונו לבית החולים "ברזילי" באשקלון. נזק קל נגרם לאחד הבתים. מוקדם יותר בצהרים נורו ארבע רקטות קסאם אל עבר שטחים במערב הנגב. הרקטות נחתו בשלושה ישובים שונים בשער הנגב. לא דווח על נפגעים או על נזק.

בשעות הבוקר נורו עוד חמש רקטות. שתיים מהן נפלו בסמוך לתחנת דלק ליד קיבוץ בשער הנגב. שתי רקטות נוספות נפלו בשדרות, אחת מהן סמוך לבית ספר בעיר. רקטה נוספת נפלה באזור התעשייה שער הנגב. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

גם במהלך הלילה נמשכה האש מרצועת עזה, כששתי רקטות קסאם נורו לעבר ישראל, ונפלו בשטחים פתוחים ליד קיבוץ בשער הנגב.

הבוקר נורתה אש על סיור של צה"ל סמוך לגדר המערכת ליד מעבר ארז. גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מטח הרקטות היום בא לאחר שאתמול נפלו 16 רקטות במערב הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully