וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה: אב כלא והתעלל בבתו במשך 24 שנה

האב בן ה-73 חשוד כי אנס את בתו, כיום בת 42, שילדה 7 ילדים. החוקרים חשפו את החדרים התת קרקעיים בהם הוחזקה

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: ענת ברק)

גבר אוסטרי בן 73 נעצר בחשד שהחביא את בתו במרתף במשך 24 שנים במהלכן הרתה ממנו וילדה שבעה ילדים, ביניהם אחד שמת בינקותו. הבת, כיום בת 42, ידועה כאליזבת פ., הוכרזה כנעדרת ב-1984 והתגלתה ככל הנראה כאשר בתה של האשה, בת 19, נזקקה לטיפול רפואי. כך מדווחת רשת ה-BBC.

האשה ובתה נמצאות כעת בטיפול רפואי. המשטרה באמסטטן, במחוז אוסטריה התחתונה, חוקרת את המקרה ותבצע בדיקות ד.נ.א כדי לבדוק האם אביה, הידוע כג'וזף פ., הוא אכן אביהם של ששת הילדים שילדה האשה במהלך שבייה.

אליזבת נעתרה לבקשת החוקרים לדבר בחקירתה רק לאחר שהבטיחו לה כי לא תאלץ להיות עוד בקשר עם אביה ושילדיה, שלושה בנים ושלוש בנות בני שלוש עד עשרים, יטופלו על ידי הרשויות.

לדברי האשה, אביה התעלל בה מינית מאז הייתה בת 11. ב-28 באוגוסט 1984 שכנע אותה אביה להגיע לביתם, סימם אותה, אזק אותה וכלא ותה במרתף. הוא התעלל בה במשך 24 שנים ואף דאג לשרוף את גופתו של בנה התינוק, שמת זמן קצר לאחר הלידה.

אליזבת סיפרה כי אביה סיפק לה ולשלושה מילדיה שנכלאו עמה ביגוד ומזון. אשתו רוזמרי ככל הנראה לא הייתה מודעת למתרחש במרתף. לדברי המשטרה, בתה של אליזבת, קרסטין פ. "חולה באורח קשה ונאבקת על חייה".

רק לאחר שעות שבר החשוד את שתיקתו וסיפר לחוקרים היכן ממוקם פתח המרתף בו כלא את בתו. ראש אגף החקירות פרנץ פולזר דיווח כי "החשוד סיפר לחוקריו על הדלת הנסתרת הקטנה בסדנא שלו. היא נפתחת באמצעות מנגנון חשמלי שרק הוא יודע את הקוד שמפעיל אותו". החשוד מסר את הקוד לחוקרים שנכנסו למרתף וגילו שם מסדרון קטן ומספר חדרים ללא חלונות: חדר שינה, חדר לבישול ומתקנים סניטריים".

ב-2006 התגלתה באוסטריה אשה נוספת שנחטפה ונכלאה במרתף במשך למעלה משמונה שנים. החטופה, נטשה קמפוש, הצליחה לבסוף להימלט מחוטפה, וולפגנג פריקלופיל בן ה-44, שהתאבד זמן קצר לאחר מכן. היא נחטפה כשהייתה בת עשר והוחזקה בתא קטן ללא חלונות מתחת למוסך של פריקלופיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully